2e hands laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

radiorm

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2010
Hallo,

Ik wil graag een laptop voor me zelf kopen ik zelf ben nog maar 14 jaar en heb nog niet veel verstand van laptop's en zo :P

Ik zou graag een laptop willen kopen waarmee ik lekker even op de bank iets kan opzoeken of een spelletje spelen.
Ik bedoel niet van die zware games waar bij je een video kaart nodig heb van hier tot tokio maar gewoon browser games.

Zelf had ik er al één op het oog : http://tweakers.net/aanbod/adverten...z-1gb-40gb-dvd+-rw-141-inchtft-wxp-home).html

Zou deze laptop aan mijn eisen voldoen?

voor zware games gebruik ik mijn desktop.
Maar ik zou er graag het spel Runescape mee kunnen spelen.

Maximaal 175 euro 't liefst 150 maar 175 maakt ook niet uit :D

die jij naar toe linkt ziet er wel goed uit voor dat prijsje. Als je het alleen bij wat officen en browser games dan heb je echt geen problemen hr.

Ja dat dacht ik ook :D

Hij is natuurlijk 2e hands dus hij is wel gebruikt nu weet ik niet wat voor besturing's systeem het is maar is het wel mogelijk om hem weer naar normale snelheid te krijgen zoals hij was bijvoorbeeld?

en hoe zou ik het doen met kopen?

Verzenden of ophalen want ik ben wel benieuwd of alles werkt :P

mijn gedacht

hoe oud is het toestel? Vermoedelijk van 2006 , 4 jaar oud. Te oud.

laptop waarvan accu snel afgaat, dan zul je denken voor een nieuwe battery te kopen, wat weer een paar euro's kost.

Oude Laptop, videokaart versleten.(misschien nog maar eens 400 euro voor nieuwe kaart)
alsook voor de dag van vandaag Te trage laptop, problemen met dagelijkse gebruik.
Toestenbord, misschien zijn de toetsen aan loskomen.
Ben niet voor oude laptops.
Ik ben steeds met nieuwe notebooks begonnen, merk na enkele jaren welke kosten achteraf erbij komen.
Zowel in mijn familie kring, die ook eens een oude laptop gekocht hebben, en achteraf deze moeten weggooien.Daar ze het geld niet meer voor hebben om dit te repareren.

Kun je geen nieuwe laptop kopen, of één van jonger dan 1 jaar oud, koop dan desktop computer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan