2e hands Office 2003 kopen - valkuilen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukerdt

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
21
Hallo
Ik heb niet echt een softwareprobleem maar een vraag over de aankoop van 2e hands Office 2003.
Na wat afwegen meen ik dat ik Office 2007 niet nodig heb voor de taken die ik moet uitvoeren (en dan dat gedoe met doc en docx - 2003 op mijn ene computer en 2007 op de andere).
Ik zou dan ook een 2e hands versie kopen en op de zoekertjeswebsites wordt dat wel aangeboden (ik koop geen OEM).
Kan dat echter zomaar ? Kan ik een Office die al geregistreerd werd overnemen en herregistreren en gewoon gebruiken met updates en alles ?
Zijn er valkuilen ?
Thx
Luc
 
beter is het office xp te verkrijgen deze heeft de zelfde functionaliteit als 2003 en ten alle tijden te gebruiken zonder licinse

gr ps
 
Die office XP kende ik niet, maar lijkt ook niet zoveel aangeboden te worden in NL-versie (ik heb slechts kort gegoogeld). Maar werkt die ook op Vista (mijn desktop is XP en laptop is Vista)
 
beter is het office xp te verkrijgen deze heeft de zelfde functionaliteit als 2003 en ten alle tijden te gebruiken zonder licinse

gr ps

wil niet veel zegen maar wat jij zegt klopt niet echt.
op alle softwaren van M$ heb je een lecensie nodig dus ook office XP.
 
For personal users, Microsoft Office 2003 can only be used on one computer at a time.

Met andere woorden; als degene van wie jij de 2e hands office2003 koopt hem ook gebruikt, kan jij 'm niet gebruiken. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval.
 
Ik dacht het wel, enkel een nieuw pakket is waarschijnlijk bruikbaar. Is dat zo ? Kan ik een nieuw pakket gewoon installeren en registreren ook al wordt dat niet meer verkocht door MS ?
Is het mogelijk om te laten checken of de key al dan niet reeds geactiveerd is ?

luc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan