2e hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
hoi people ik wil nog een hd in me comp plaatsen maar waar kan ik hem het beste plaatsen zit een cdrom brander floppy en de hdd zit in de onderkant dus waar kan ik het beste die hd plaatsen

Harde schijven kun je het beste als master en slave plaatsen.

lolz

dat weet ik allemaal nee ik bedoel waar ik hem moet plaatsen

Waar die optimale koeling krijgt, ligt er net aan waar je de ruimte hebt natuurlijk, anders extra koeler bij in bouwen

:(

heb geen ruimte meer is er een alternatief maar geen usb hd liefs ide

Je kan een HD bracket kopen voor de 5,25" ruimtes (voor cd rom spelers enzo). De 3.5" schijf schroef je dan in de bracket en de bracket schroef je weer in de 5,25" ruimte.

hd

nou heb een ruimte gevonden waar ik hem kwijt kan:P:P maar nog een prob de voeding is maar 200 watt:( en er zit al een cdrom/rewritter/hd/en mobo op
nou heb ik gehoord dat ie door kan fikken is dit zo...?

Greetz Tomas

Doorbranden lijkt mij niet. Uitvallen van de PC, ja dat kan wel. Het is wel verstandig om een zwaardere voeding te kopen 200 is wel erg weinig. Nou hoef je ook weer niet te denken aan een 400 Watt. 250 Watt zou voldoende moeten zijn met een HD upgrade. Om wat voor PC gaat het eigenlijk?

nou

een dell om precies te zijn er zit een cdrom aan cdrw hd flop en de hd die ik wil gaan plaatsen is van een ouwe comp de specs van die hdd zijn:
8GB
5200rpm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan