2e hdd niet op ntsf

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi weer een vraag

ik heb mijn tweede harden schijf in mijn pc hangen nu heb ik een probleem ik kan hem nu niet formateren om dat ik norton op mijn eerste harden schijf heb staan

nu heb ik al norton uit gezet maar kan mijn tweede schijf nu nog niet formateren wie weet hoe ik mijn tweede harden schijf op ntsf kan formateren

alvast bedankt :thumb:

Wa blief

Wat zegt hij dan als je dat probeerd.

Je kunt Norton van veel dingen de schuld geven, maar schijven stelen is nieuw voor mij.

Eric.

Zie je de harde schijf wel in "deze computer"? Klik dan rechts op de partitie of schijf en kies voor formatteren.

Of klik rechts op deze computer, kies voor beheren en dan schijfbeheer. Ook hier kun je de harde schijf formatteren

Is de tweede schijf niet meer in gebruik door Windows Applicaties dan?!

ik zie mijn 2 schijf wel ik kan er ook op komen maar ik wil hem formateren op ntsf dit schijnt sneller te zijn dan fat32 .

daarom wil ik hem formateren

dit hen ik ook gedaan ""Zie je de harde schijf wel in "deze computer"? Klik dan rechts op de partitie of schijf en kies voor formatteren.
"'

en dan hrijg ik deze melding

wat ken ik hier aan doen

Laatst bewerkt:
Er is een programma dat gebruikt wordt van af de schijf.
Probeer anders eerst met opstart disk eens en dan formateren naar ntfs in xp

Had bij je systeem inderdaad al gezien dat je XP Pro hebt.

Wat je zou kunnen proberen is systeemherstel uit te schakelen voor die schijf.

Bovendien zou je met msconfig alle opgestarte programma's en Niet Windows services uit kunnen schakelen.

Dan je PC opnieuw opstarten, en proberen te formatteren

Weet niet of het werkt, maar je kunt het altijd proberen.

Nog maar eens.

Waarom formateren?
Ga naar Start>uitvoeren>type cmd>type hier convert X: /FS:NTFS(waarbij X de letter van de schijf is die naar NTFS moet) gevolgt door enter.

Zie de link, die ik eerder geplaatst heb.;)

ja sorry maar die eerst link was mijn niet helemaal duidelijk maar nu wel mag ik je bedanken en sorry dat ik de eerste link niet goed heb begrepen

:thumb: :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan