2e ingebouwde Harddisk niet meer zichtbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkABC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Hallo,

Ik heb een laptop en de 2e ingebouwde harde schijf ( de ene op D: station) is er niet meer
Het gebeurde nadat ik mijn externe harde schijf via een programma had geformateerd naar fat32 ( anders herkent mijn ps3 em niet). Toen ik naar 'computer' ging was tie ineens weg:eek:? Kan iemand mij alsjeblieft helpen:(

Bij voorbaat dank!

p.s. Bij computer beheer- opslag - schijfbeheer, zie ik de harddisk op C: en een andere die niet op een station is aangesloten echter het heeft maar 9.5 gb aan geheugen staat er!!

@ Bertus. Ik weet niet zoveel over harddisks. wat is een herstel of recovery partitie?

Hier een screenshot!
screenshotjpeg.jpg

Sorry ik zie nu dat ik iets over het hoofd heb gezien. Het is gewoon 1 schijf gesplit in 2 stations.
Ik zie nu dat er bij schijfbeheer (zie mijn bijlage, vorige reactie) er bij schijf 0: een stuk van 111,44 GB geen station heeft.
Als ik rechtermuisknop en dan ''stationsletter en paden wijzigen'' druk, komt er:
''Dit bewerking is mislukt omdat de consoleweergave van schijfbeheer niet bijgewerkt is. Vernieuw de weergave via de taak Vernieuwen. Als het probleem zich blijft voordoen, dient u de console Schijfbeheer te sluiten en vervolgens Schijfbeheer (of de computer) opnieuw op te starten. ''
Maar als ik dit doe komt hetzelfde bericht over en over...

@ Bertus. Ik weet niet zoveel over harddisks. wat is een herstel of recovery partitie?

ik heb een ook zo'n recovery. daar staan alle driver installeer bestanden

start=> diskmgmt.msc => stationsletter en paden wijzigen=> en dan een stationsletter geven

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan