2e interne harde schijf plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leander24

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo, ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een 2e interne harde schijf in mijn pc te zetten, i.p.v een externe te kopen.

:)

dat kan, gewoon eentje kopen, in je kast klikken/schroeven, en kabeltje erin... alleen even kijken of je nog genoeg voeding 'slots' hebt, en of je nog een vrije ingang hebt voor je harddiskkabel op je moederbord... maar als je er maar 1 in hebt zitten heb je dat waarschijnlijk wel.

dat kan, gewoon eentje kopen, in je kast klikken/schroeven, en kabeltje erin... alleen even kijken of je nog genoeg voeding 'slots' hebt, en of je nog een vrije ingang hebt voor je harddiskkabel op je moederbord... maar als je er maar 1 in hebt zitten heb je dat waarschijnlijk wel.

Ok bedankt voor je snelle reactie :thumb:

Ik zal direct kijken of ik nog plaats heb..morgen :p

Want zo'n externe HDD is toch iets duurder

ja persoonlijk vind ik intern een stuk handiger, extern heeft (als hij groot is) vaak ook nog een externe voeding, en heeft vaak een aan uit knop dus moet je hem aan en uit blijven zetten etc... daarnaast neemt het ook nog ruimte in (en is hij zoals je al zei) vaak duurder. voordeel is daarentegen dat je hem zo afkoppelt en meeneemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan