2e monitor aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoepiewerkt

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo ik heb op mijn pc een 2e monitor aangesloten , het probleem is wat ik doe bij de windows trouble shooter beeld komt nog steeds niet . Ik heb de volgende video kaart ATI Radeon x1200 series. Ik heb al gekeken op diverse fora's alleen het antwoord er nog niet op terug gevonden vandaar dat ik even een oproepje doe. Wie weet wat ik verkeerd doe ?

Bij app beheer zie ik maar 1 beeldscherm adaper staan niet 2 wat ik begrijp wat er zouden moeten staan.

Heb al een aantal malen geprobeerd via Beeldscherm config scherm de instellingen aante passen. Alleen nog geen beeld. Wie weet er een oplossing voor mij ?

Greetz

Willem

Heb je al gekeken of de monitor goed is ingesteld?
Rechtermuisknop op het bureaublad >> eigenschappen >> tabblad instellingen.
Dan zie je waarschijnlijk een vierkantje met een 1 en een vierkantje met een 2.
klik op het 2e vierkantje, dat is het 2e beldscherm.
Dan staat er onder de 2 vierkantjes het bureaublad naar dit scherm uitbreiden.
Als je die selecteerd dan word, als je op toepassen hebt geklikt het bureaublad uitgebreid en kan je met je pijltje van het ene naar het andere scherm.

Succes

hoi

Zoals je beschreef heb ik idd gedaan alleen nog steeds de melding geen signaal op mijn monitor resolutie staat op 1024 x 728 vinkjes staan bij dit app als hoofd monitor windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor . Tevens staat Beeldscherm standaard beeldscherm op ATI Radeon x1200 series .

Nog tips ik heb dus al verschillende opties geprobeerd wellicht dingen over het hoofd gezien ..

Hellaas kan ik ff geen screendumpje mee sturen hier

thanks
Willem

Misschien moet je de nieuwste driver downloaden voor je videokaart.

Ook al geprobeerd

Hallo

Zojuist de nieuwste drivers geeinstalleerd alleen het probleem is er nog steeds . Nog tips ?

Willem:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan