2e Monitor die niet werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthew443

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Beste Helpmij'ers,

Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit.

Ik heb een pc met 2 schermen, waarvan maar een scherm het doet.
Radeon R9 270 (mijn vid-kaart)
Samsung SyncMaster P2250 (monitor 1)
Samsung SyncMaster S24B370 (monitor 2)

Zelf dacht ik dat het een fout in de vid-kaart was, dus ben terug gegaan naar de winkel.
Daar hebben ze de vid-kaart aangesloten en kregen zij gewoon beeld zoals het hoort.

Hij adviseerde mij de drivers te deleten en de nieuwe drivers te downloaden, en daarna werkte mijn 2e scherm weer.

Nu een weekje verder doet mijn scherm het niet meer, heel af en toe wel maar meestal niet.

Wat kan dit zijn???

Ik heb al verschillende HDMI's geprobeert?

Groetjes! en bedankt ;-)

hoe heb je de schermen aangesloten?

De website van AMD ligt er momenteel uit geloof ik, maar je hebt daar vandaan de meest recente drivers gedownload en geïnstalleerd?

@k1pje ,

Ik heb monitor 1 aangesloten via DVI op de vid-kaart
en monitor 2 via HDMI op de vid-kaart

en ja via amd catalyst.

Grt

Wordt het beeldscherm herkent door Windows? (Check apparaat beheer -> beeldschermen) als die er niet tussen staat, zou de kabel wel eens het probleem kunnen zijn, probeer zoveel mogelijk mogelijkheden om te kijken of het scherm werkt (bijv. dvi ipv hdmi, of vga ipv hdmi)
Suc6!

@tim687

Het scherm is niks mis mee, maar het lijkt de HDMI poort van de vid-kaart maar die deed het een week geleden ook nog gewoon ;/

bij het apparaat beheer staat de 2e monitor er niet tussen... maar toch doet de HDMI kabel het wel na behoren?

toch bedankt!

probeer eens een andere aansluiting als hdmi met je 2de scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan