2e monitor op een videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaakmans

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Ik heb hier een XGI Volari Family V1.06.04.D (een V3). Daar zit een analoge(blauwe) een TV en een digitale(witte) uitgang op...

Op de analoge heb ik mijn eerste monitor aangesloten.

Nu heb ik door middel van een verloopje van digitaal naar analoog een 2e monitor aangesloten. Ik krijg het softwarematig niet voor elkaar om de monitor te laten werken.

Mijn videokaart ondersteunt het zogehete verlengen van het windows bureaublad wel.

Kan iemand mij hiermee helpen.

P.S. via de eigenschappen van het beeldscherm en dan instellingen 2e monitor selecteren en het vinkje aanvinken heb ik al geprobeerd. Alleen wanneer ik dat doe is na het toepassen de instellingen weer bij voor af aan.

Bij ATI en nVidia, moet je ook de tweede monitor inschakelen, wil je er gebruik van kunnen maken, nu ken ik niet de software van deze kaart, maar dat zal ongetwijfelt ook kunnen.

Bij ATI en nVidia, moet je ook de tweede monitor inschakelen, wil je er gebruik van kunnen maken, nu ken ik niet de software van deze kaart, maar dat zal ongetwijfelt ook kunnen.

Het probleem is wanneer ik zoek naar dingen van de Volari vind ik alleen maar rare franse sites... de helpdesk bevind zich in korea en ze antwoorden niet op email...

verders zit er geen software bij waarbij ik zoiets in kan schakelen...

Ook de nieuwste drivers, nou ja nieuwste, geïnstalleerd? meestal heb je een extra tabblad, bij beeldscherm, instellingen, geavanceerd.

Ik heb zins een week ook 2 beeldschermen op mijn pc. en bij mij deden ze het eerst ook niet. Althans 1 van de 2.
Het ik heb toen de stekkers van de beeldschermen omgewisseld. en ze deden het. Probeer dit dus eens.

Tip: download ultramon.
met dit programma kan je je beelschermen aan en uitzetten.

GReetsz Thooms

Ook de nieuwste drivers, nou ja nieuwste, geïnstalleerd? meestal heb je een extra tabblad, bij beeldscherm, instellingen, geavanceerd.

inderdaad ik heb een aantal extra tabbladen maar daar word alleen ondersteuning gegeven voor een eventuele tv op de TV-Out uitgang en niet voor een monitor op de digitale uitgang

Ik heb zins een week ook 2 beeldschermen op mijn pc. en bij mij deden ze het eerst ook niet. Althans 1 van de 2.
Het ik heb toen de stekkers van de beeldschermen omgewisseld. en ze deden het. Probeer dit dus eens.

Tip: download ultramon.
met dit programma kan je je beelschermen aan en uitzetten.

GReetsz Thooms

ik heb ze al omgewisselt alleen heb ik dan het probleem met mijn andere monitor... ze gaan bij het opstarten aan en dan op een sorrt standby stand...

Ultramon ook al eens gedownload mooi programma als die mijn monitor zou laten werken:P maar dat doet ie niet...:(

ik heb eens gekeken bij mijn instellingen.
als ik rechtermuisknop op bureaublad doen > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > dan heb ik een aantal tabbladen en 1 daarvan is displays. Hier kan ik beeldschermen aan en uit zetten. Bij mij staan ze allebei aan.
Probeer hier eens te kijken.
Wil dit niet... draar je kabels om en probeer het nog eens.

Greetsz Thooms.

ik heb eens gekeken bij mijn instellingen.
als ik rechtermuisknop op bureaublad doen > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > dan heb ik een aantal tabbladen en 1 daarvan is displays. Hier kan ik beeldschermen aan en uit zetten. Bij mij staan ze allebei aan.
Probeer hier eens te kijken.
Wil dit niet... draar je kabels om en probeer het nog eens.

Greetsz Thooms.

Beide al eens gedaan:S denk dat ik anders maar moet gaan voor een PCI video kaart:(

Toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan