2e partitie op HD is draadloos station !

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Even een vraag over een vreemd voorval.... Heb een PC ter reparatie waarvan een HD is ingedeeld in een c en een d partitie. C is gewoon als systeem schijf te benaderen maar d station staat een icoontje van draadloos netwerk bij en geeft een foutmelding als ik er op dubbelklik.... Ik kan wel rechtse muisknop kiezen en dan openen, dan krijg ik wel de bestanden te zien die er op staan.

Hij staat dus blijkbaar ingesteld op automatisch afspelen..... Weet iemand hoe ik dit weeer kan veranderen naar een gewoon station, wat zich ook opent bij dubbelklikken?

Alvast bedankt,

Remy

Als ik jou was zou ik de bestanden op de D: even backuppen. Dan partitie verwijderen en nieuwe aanmaken:thumb: ik dacht dat het kon met partition magic

Hé Wolfje,

Dat is idd een optie maar dat is de laatste die ik wilde gebruiken, misschien is er een
ander truukje voor dacht ik......!?:D

Wat voor foutmelding krijg je?:) kan een virus wezen die zich genesteld heeft in automatisch afspelen

Open de D: partitie. Ga dan naar Extra >> Mapopties >> Weergave.
Vink Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen WEG
en dan verborgen bestanden en mappen weergeven.
Als er iets opstaat met autorun .inf ov een .vbs file dan moet je het even zeggen :thumb:

er stond idd een verdwaald autorun.inf bestandje op de partitie....
het lijkt opgelost

Thanx

:thumb:

Graag gedaan daar ben ik voor. Is tevens mijn eerste dag hier en gelijk al een probleem opgelost :thumb: succes verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan