2e scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter tipie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Goedenavond,

Ik had enkele weken geleden problemen met een 2e scherm aan te sluiten op de pc .

Dat was toen gelukt maar na enkele dagen crashte de pc volledig!

Nu heb ik een andere pc staan en hier zit een NVIDIA GeForce 8500 GT (512 MB) in.

Nu wil ik een tv als 2e scherm maar dit lukt mij niet omdat het 2e scherm bij de instellingen niet gevonden word.

Bij de vorige pc zat er een asus ah 3650 en en zat het 2e scherm op tv out maar op deze pc wilt het niet lukken.

De tv gaat naar een satmod 4 ( konig )audio video modulator en van daaruit naar de tv out op de pc.

Nu is mij opgevallen dat de asus ah 3650 7 pins had in de tv out en de NVIDIA GeForce 8500 GT 4 pins.
Kan iemand mij aub helpen want ik word er niet goed van!!

Dank!

dank je wel, ik ga er mee aan de slag en ik kom er nog op terug!

het is niet gelukt!
Ik heb de driver van de geforce geupdate en dan kan ik wel een 2e scherm selecteren maar dat is een standaard scherm en niet de tv.

ik zal nog even een beknopte uitleg geven.

tv gaat naar konig audio/video modulator en van hieruit naar een s video aansluiting naar de pc en met ultramon op het 1e scherm kan ik het beeld naar een 2e scherm zetten maar dit word niet door de tv gezien.

Is de kaart dan wel geschikt? want met de asus kaart ( asus ah 3650 ) met een 7 pins aansluiting ging het voorheen wel. maar deze kaart past niet want daar heb ik geen slot voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan