2e Tabblad: Uw browser heeft een upgrade ondergaan (Eplorer 9 onder Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
471
Mensen,

Ik heb onlangs Windows 7 weer op mijn pc geïnstalleerd en ook meteen Internet Explorer 9.
Zodra ik nu de browser open verschijnt mijn standaard ingestelde homepage van Google maar opent er direct een 2e tabblad met een info pagina over Uw browser heeft een upgrade ondergaan - Eplorer 9.

Aangezien ik dit 2e tabblad niet wens ben ik naar instellingen (tandwieltje rechtsboven in het scherm) gegaan en heb gekeken wat mijn standaard homepage was. Dit bleek alléén Google. In heb daarna nog ff kekeken of er elders (bv. onder knop instellingen bij tabbladen) verkeerd stonden maar dit bleek niet het geval. Deze site staat nergens vermeld en tóch verschijnt dit tabblad telkens automatisch bij het opstarten van de Internet Explorer 9.
Het tabblad van Google staat overigens als eerste tabblad geopend. Weet iemand hie ik dit dien te herstellen?

Bij voorbaat dank voor uw reacties \ adviezen !!

Mvrgr. Mark
 
Hoi,
waarschijnlijk een advies van Microsoft om IE 10 te installeren?
Kun je de link hier neerzetten?
 
Hoi,

Probeer eens de standaard-instellingen van Internet Explorer te herstellen, Hoe staat hieronder beschreven.


Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.

Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in.

Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.

Sluit Internet Explorer.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jullie adviezen !!
Het was niet het advies om IE 10 te installeren Mik Zjegger. Het was een soort van handleiding voor gebruik van IE 9 welke telkens in het 2e tabblad opstarte.
Ook heb ik jou advies geprobeert Poekje maar ook dat mocht niet baten.
Toen ik afgelopen zondag mijn browser opende was het probleem vreemdgenoeg niet meer aanwezig.
Omdat ik het gewend was om telkens dat scherm dicht te klikken viel het me meteen op. En wat nou de bedoeling van dat scherm is geweest begrijp ik nóg niet, maar ja..
Uiteindelijk heeft tijd en geduld vanzelf het probleem opgelost :-D

Maar toch bedankt voor jullie adviezen !!

Mvrgr. Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan