2e videokaart installeren, probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MetaIhead

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Hallo,

Zoals mijn titel al zegt: Ik heb een probleem met het installeren van een 2e videokaart :confused:
Als ik mijn computer uitzet, mijn 2e videokaart in z'n slotje zet en daarna de pc weer opstart geeft mijn beeldscherm geen beeld meer? :(
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt:thumb:

Iets meer info zou wel fijn zijn.

Is het de bedoeling Sli/crossfire te draaien?

Is het ter vervanging van een oudere kaart?

enz.

Iets meer info zou wel fijn zijn.

Is het de bedoeling Sli/crossfire te draaien?

Is het ter vervanging van een oudere kaart?

enz.

Lijkt me duidelijk toch, hij zegt 2e videokaart installeren, lijkt me om versneller of X-Fire/SLi gaan.

wat voor mobo en gpu heb jij er nu in zitten en welke wil je erbij prikken?

mobo= moederbord>> gpu= videokaart (graphical processing unit als ik het goed hep)

mobo= moederbord>> gpu= videokaart (graphical processing unit als ik het goed hep)

Haha ;p
okee :rolleyes:
eu, de 1e gpu is een GeForce 5200 (een balle kaart eigenlijk, maar ik kan ermee wat ik wil;))
En eu.. mobo is een PCChips M863G

Het lijkt me sterk dat een oude kaart als de 5200 Sli ondersteunt:confused:

... is dat niet een mobo met een AGP aansluiting... :rolleyes:

Eén video kaart met een dualhead zou een oplossing kunnen zijn, of mogelijk een USB-to-DVI dongel, als de PC dat al trekt en is eigenlijk alleen geschikt voor Office toepassingen.

Hou oude is die PC, 5,6 jaar?

een 5200 series van nvidia ondersteund geen sli, maar zat die kaart er standaard bij? want als dat zo is ondersteund het moederbord van die tijd ook geen sli.

Meschien wil ts
een AGP videokaart gaan gebruiken ....
maar gaat die niet automatisch naar AGP aansluiting (i.v.m Bios) uitschakelen van onboard!

img_0106_1.jpg

Hij wil een tweede videokaart gebruiken zegt 'ie, een AGP poort zit er maar één keer op.

Een GeForce 5200 is volgens mij een kaart, geen chip.

Maar wij zitten nu allemaal onmogelijk te gissen terwijl de TS (topicstarter) even wat info zou moeten geven :).

dat kan wel zo zijn dat de 5200 een chip is , maar dat is juist de videokaart die hij erin wil stoppen meschien ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan