2irritante problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

targo

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen met deze 2 problemen...

dit is het eerste probleem, als ik updates wil zoeken voor eventueel Windows Defender dan geeft hij mij de foutcode: 0x8024402c ... Ik heb al even gegoogled voor een oplossing, ik heb gevonden dat de oplossing hier kan gevonden worden ------> http://support.microsoft.com/?kbid=883821 . Maar hier komen we al aan mijn 2e probleem, het 2e probleem is dat ik bepaalde webpagina's niet meer kan openen. Zeer anbetand. als ik http://support.microsoft.com/?kbid=883821 wil openen of onder andere paginas van antivirusen, dan komt er op webpagina kon niet worden gevonden.

Dat is normaal, de server is tijdelijk down dacht ik, maar het duurde al 2dagen, dus heb ik het probeerd op een andere pc en zag dat het bij die andere wel ging. Hopelijk kunnen jullie mij helpen !!!!!!!!!!!!!!!!! plz, zou je zo dankbaar zijn

Oplossing van Microsoft geprobeerd?
Systeem herstel geprobeerd?

Oplossing van Microsoft geprobeerd?
- Dat is nou net het probleem hij opend geen webpaginas meer van onder andere microsoft support, antivirusen, ...

Systeem herstel geprobeerd?

Daar is het al wat te laat voor ... :shocked:

Toch bedankt !!!!!

explorer 8 toevallig geinstalleerd? zou ik die er eens afgooien en verder gaan met ie 7...
loste bij mij heel veel site-problemen op...

... Ik werk met Firefox 3.5 ... heb het eens geprobeerd met m'n IE en de webpagina's willen ook niet laden :confused:... toch bedankt voor de hulp.

Grtz

Foutcode 0x8024402C of 0x8024502d
U kunt deze fouten oplossen door tekens uit de proxy-uitzonderingenlijst te verwijderen en vervolgens de cache van de proxy leeg te maken. Ga hiervoor als volgt te werk:
Open Internet Explorer.
Open het menu Extra en klik op Internet-opties.
Open het tabblad Verbindingen, klik op LAN-instellingen en klik op Geavanceerd.
Verwijder alle gegevens onder Uitzonderingen.
Sluit Internet Explorer af.
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd en klik op OK.
Typ de volgende opdrachten. Druk na elke opdracht op ENTER.
proxycfg -d
net stop wuauserv
net start wuauserv

Voer in veilige mode eens een virusscan uit.

Er staat niets bij uitzonderingen, en proxycfg vind hij niet... :evil:

En de virus scan helpt niet veel uit, maar goed, ik zie het al aankomen... Ik hem weer zo'n uitzonderlijk probleem :rolleyes:

Toch bedankt

ik installeer mn compie ook vaak opnieuw.. is meestal de snelste oplossing.. die ervaring heb ik inmiddels wel..

ik geloof graag dat dat mijn probleem gaat oplossen maar :D... ik zie dat niet echt zitten om mijn pc weer helemaal opnieuw te installeren

Bedankt !! :D

greetz

hey Jelpot, ik herinner het me plots, jij hebt me al een aantal keer uit de nesten geholpen :thumb:

ik heb gescand met MBAM in veilige modus maar weer geen verschil...

Heb je met alle browsers, eventueel in veilige mode, dezelfde problemen?
Kun je nog wel dingen downloaden?
Als je denkt dat het komt door besmettingen zou je bv op Nucia de boel kunnen laten controleren.
Een herinstallatie is meestal een stuk sneller.

hey Jelpot, ik herinner het me plots, jij hebt me al een aantal keer uit de nesten geholpen :thumb:

ik heb gescand met MBAM in veilige modus maar weer geen verschil...

Ja, nu je het zegt... :P
Graag gedaan hé ;)

Maar heb je eerst uitgevoerd wat er in de laatste post stond voordat je ging scannen met mbam en superantispyware? (vergeet ook niet eerst de programma's te updaten voordat je gaat scannen)

Ey Jelly, Ik geef et op. Wanneer ik hem opstart geeft hij nu een error: "Windows heeft een niet-toegestane wijziging..." Ik trek problemen aan, mocht je zo vriendelijk willen zijn om een kleine tut in elkaar te steken hoe je het best je vista opnieuw installeerd, ik zal et nu wel effe googlen, maar toch effe voor de zekerheid ;) Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan