2pc's op router ,alleen te hoge ping!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een sweex router (4 poorten) ...als ik online aan het gamen bent en vrouwtje is ook online op een site aan het kaarten of zo heb ik in het spel af en toe een hele hoge ping ...kan ik nog meer doen om mijn ping laag te krijgen ..door 192.168.2.1 kom ik in mijn router ! ik hoop dat iemand wat weet !

(Vista 32 bit besturingssyteem!)

Alvast erg bedankt!

Mikey

Je kunt twee [of meer] dingen doen:

1. je download zoveel "RomCom's" dat er niet meer gekaart hoeft te worden...
2. Download en installeer een "bandwidth limiter" of bandwidth manager zoals bijvoorbeeld deze: http://bandwidthcontroller.com/trafficShaperXp.html

Daarmee kun je de bandbreedte van de internetverbinding [on]eerlijk verdelen tussen beide PC's........

Hoi die optie 1..hoe kan ik dat uitvoeren ? en optie 2 is dat ook voor vista 32 bit? of alleen voor xp?

en erg bedankt .

Mikey

Vista staat er niet expliciet bij, maar daar zou hij ook op moeten werken....
Deze is wel voor Vista... maar die kost weer wat.... http://www.netlimiter.com/
Google met "bandwidth limiter vista" en je vindt tal van [freeware en shareware] oplossingen.....

Hoi

Ik heb die xp versie gewoon geistalleerd ,en hij doet het wel denk ik ..alleen hoe werkt zo een programmatje ? geen idee hoe het werkt ..? waar verhoog je die snelheid !?en mocht het niet werken xp versie , download ik die vista versie !!

Mikey

Even, hoor.... met zo'n limiter verhoog je de snelheid niet, je beperkt de beschikbare bandbreedte [per PC of IP in te stellen]... dus op de "kaart PC" gaat de download [en vooral de upload] snelheid omlaag zodat je op de andere PC meer voor het gamen overhoudt.....

Ja dat bedoelde ik ,,maar ik weet nog steeds niet hoe ik dat bandbreedte naar mijn pc kan halen zeg maar ..ik zie een lijst, tcp... en upload met bewegende programma's,,wat het allemaal is ? ik wil dat mijn pc meer bandbreedte heeft ..waar moet ik zijn in dat programmaatje ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan