2sec spatie in nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
hallo,ik heb via de zoekfunktie mijn probleem gedeeltelijk kunnen oplossen. de 2sec spatie kan je inderdaad verwijderen door de spatie op 0 te zetten.
ik vond echter een antwoord van een lid genaamd(speedtouch) en deze zei dat je nog beter de funktie fade kon gebruiken dan hoor je helemaal geen tik meer bij de overgang en zou alles netjes in elkaar overvloeien.ik ben dan op zoek gegaan naar deze funktie maar vind ze nergens.weet iemand wat hij hiermee bedoeld en waar ik deze funktie eventueel vind?alvast bedankt

Dekleinewitte: In nero Burning Rom:
Rechtermuisklik op liedje 2 en kies eigenschappen, onderaan vink je dan crossfade with previous track aan en bepaal je de tijd die de twee liedjes elkaar mogen overlappen. Zo doe je dat ook met liedje 3, 4, 5, etc. Het makkelijkst is nog om alle liedjes die je daar hebt staan (Behalve 1) te selecteren en dan eigenschappen> crossfade etc. te doen:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Smartguy,ik ben een beetje te voorbarig geweest.vandaag wilde ik uitproberen wat je mij vertelde maar stuit op een probleem.als ik in nero burning rom de tracks selekteer en kies voor eig. kan iknaar trackeig. gaan om de 2sec weg te halen of naar filters en daar heb ik:normaliseren,tikken weghalen,fade in,fade out,stereo word wijder,karaoke,echo,equalizer. moet ik hier de fade in hebben? rechts van het scherm heb ik nog de keuze:normalisatiemethode RMS of MAX daar kan ik ook het percentage instellen van 20 tot 95
kan je nog even reageren?dank u

Hier ziet het er zo uit als ik voor eigenschappen kies:

attachment.php

Bijlagen

• eig.jpg
    eig.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 43
Smartguy,het ziet er inderdaad anders uit. welke versie gebruik jij? mijn versie is 5.914 met het nederlandtalig taalpakket

Geplaatst door dekleinewitte
Smartguy,het ziet er inderdaad anders uit. welke versie gebruik jij? mijn versie is 5.914 met het nederlandtalig taalpakket

Versie 5.5.9.0:D

smartguy,ik ga van zodra ik de tijd heb het één en ander uitproberen want ik denk dat het inderdaad met mijn versie ook te doen is alleen een beetje omslachtiger.indien het niet lukt zet ik er even de versie die jij gebruikt op en dan zal het wel lukken.
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan