2x 512 Mb ?? = 2 x 256 mb ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muharremaydin

Banned
Lid geworden
8 apr 2009
hoi ik heb 2 kingston werkgeheugen erin van 512 mb.... maar hij geeft op me pc aan dat ik in totaal maar 512 mb heb.... weet iemand misgien hoe dit komt ???

Waarschijnlijk heeft je systeem de andere MBs aan RAM nodig om bepaalde programmas uit te voeren, dit is allemaal in XP aan te passen.
Of bijv aan je Prestatie Instellingen ( zelf gebruikt mijn computer 1 gig voor de prestaties van de 4GB in totaal )

Voor meer informatie:
Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Geavanceert -> Prestaties Instellingen

Laatst bewerkt:
hoe kan ik ervoor zorgen dan dat het sneller gaat dat het gwn de hele 1 gig gebruikt ???

Over wat voor geheugen hebben we het hier? DDR of SDram? Als het de laatste is, kan het wel eens zijn dat je Double-Sided hebt geplaatst, terwijl er maar Single-Sided ondersteund wordt. Als het de eerste is, sluit de pc af en haal deze van de stroom. Haal de geheugen bankjes er uit en plaats deze opnieuw. start op en kijk wat er herkend wordt.

Wat c0de nu met het virtueel geheugen wil bereiken vat ik even niet. Het gaat hier kennelijk om het fysieke geheugen.

Laatst bewerkt:
sorry maar heb niet zoveel verstand van pc's hoe kan ik kijken of het een SD ram is of een DDR Ram

Dus je hebt maar 512MB totaal en niet 1024MB.:confused:

Geef de code van Kingston eens op die op het stickertje staat.

ooh oke sorry voor u tijd te intenemen ... maar is t mogelijk om DDR ram in mijn moederbord te doen..... want u zei dat dit SD rams waren

Nee dat zei ik niet. Ik vroeg of je DDR hebt of dat je SDram hebt. Je hebt gewoon DDR geheugen, zie de link die ik gaf.

Ja DDR-SDram afgekort DDR geheugen dus. Als er alleen maar SDram stond had je het oudere geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan