2x administrator accounts?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicko

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
HAllo,

Situatie:

Tijdens het opstarten van mij pc gaat die meteen naar een account (die ik per ongeluk heb gemaakt) genaamd "chicko"

Ik wil dat hij meteen gaat naar mijn account "administrator", Ik moet dus steeds eerst uitloggen dan Crtr/alt/del 2x intoetsen in het inlogscherm en dan administrator invullen + password.
(heel omslachtig)
1st berichtje: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=251583&highlight=account

Allebei de accounts zijn administrator accounts, maar ik wil graag die "chicko"account verwijderen.

weet iemand een oplossing, zodat ik gewoon weer in mijn normale account kan opstarten en "chicko"account kan verwijderen.

alvast bedankt

gr.

Steven

Bijlagen

• inlog.JPG
    inlog.JPG
    14,8 KB · Weergaven: 46
Zoals je al had kunnen lezen indien je chicko wilt verwijderen, dat er altijd een account met beheerders rechten moet zijn.

Dus geef die account alle rechten en dan kan die hetzelfde als de administrator.
Oftewel, je kunt niet alleen werken met één account, want die administrator is de onderhouds account, die staat er altijd bij.

En je kunt hem zo configureren, dat je gewoon doorstart op chicko.

Wat jij dus wilt, wil Bill niet.:)

maar voorheen starten die gewoon op in scherm met alleen administrator, ik hoefde alleen een password in te vullen.

Hoe kan ik configureren zodat die gewoon weer account administrator meteen opstart ipv account chicko meteen.
gr.

Steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan