2x MSN tegelijkertijd geopend, hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TanteTina

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Hallo allemaal,

Ik gebruik 2 verschillende email-adressen (hotmail). en nu wil ik die graag beide tegelijkertijd "in de gaten houden" via MSN. Wat ik op het moment doe, is: ene email-adres met MSN versie 7.0, andere email-adres met MSN Messenger 4.7 (stond standaard op m'n computer). Maar met MSN Messenger 4.7 mis ik toch wat opties, die MSN 7.0 wèl heeft.

Installeren van MSN 6.0 bijvoorbeeld, gaat niet: dan volgt bij het installeren een melding dat er al een andere versie van MSN (7.0 dus) op mijn computer staat, die ik dan eerst moet verwijderen.

MSN 7.0 openen met ene email-adres, en dan met andere, werkt ook niet: dan wordt de eerste automatisch afgesloten.

Oftewel: hoe kan ik

of

- 2x MSN versie 7.0 tegelijkertijd open hebben ?

of

- 2 verschillende versies van MSN tegelijkertijd open hebben ?

of

- zijn er nog andere creatieve oplossingen ?

Alvast bedankt voor de hulp !

Groeten,

:) TT :)

Geplaatst door TanteTina
Hallo allemaal,

Ik gebruik 2 verschillende email-adressen (hotmail). en nu wil ik die graag beide tegelijkertijd "in de gaten houden" via MSN. Wat ik op het moment doe, is: ene email-adres met MSN versie 7.0, andere email-adres met MSN Messenger 4.7 (stond standaard op m'n computer). Maar met MSN Messenger 4.7 mis ik toch wat opties, die MSN 7.0 wèl heeft.

Installeren van MSN 6.0 bijvoorbeeld, gaat niet: dan volgt bij het installeren een melding dat er al een andere versie van MSN (7.0 dus) op mijn computer staat, die ik dan eerst moet verwijderen.

MSN 7.0 openen met ene email-adres, en dan met andere, werkt ook niet: dan wordt de eerste automatisch afgesloten.

Oftewel: hoe kan ik

of

- 2x MSN versie 7.0 tegelijkertijd open hebben ?

of

- 2 verschillende versies van MSN tegelijkertijd open hebben ?

of

- zijn er nog andere creatieve oplossingen ?

Alvast bedankt voor de hulp !

Groeten,

:) TT :)

MSN 7.0 en WINDOWS messenger zijn verschillend, maar gebruiken hetzelde hotmail adres. Twee tegelijk kan volgens mij niet. Correct me if I'am wrong.

Kijk eens hier en download daar "MSN 7 Universal Patcher" en dan kun je meerdere keren msn opstarten met verschillende accounts. Werkt hier perfect met moeder en 2 dochters tegelijk op MSN op één pc ;)

ook bekend als de "polygamy" patch voor msn ... let op : je msn versie is soms belangrijk voor de patch ...

Geplaatst door vanzwam

MSN 7.0 en WINDOWS messenger zijn verschillend, maar gebruiken hetzelde hotmail adres. Twee tegelijk kan volgens mij niet. Correct me if I'am wrong.

Ja hoor, kan wel.
Thuis heb ik mijn hotmailadressen geintegreerd in mijn outlook/incredimail maar op kantoor check ik mijn 2 hotmails altijd via windows messenger en msn 7.0, die staan allebei tegelijkertijd geopend.

Geplaatst door lamp
gebruik gewoon gaim.

Waarom? De vraagsteller is zo te zien niet op zoek naar een alternatief voor MSN maar alleen naar een functie voor meerdere keren MSN. Of had je hier nog een goed onderbouwde reden voor? (niet l*lig bedoelt hoor, integendeel).

De functie heette vroeger PolyGamypatch maar zit tegenwoord geïntegreerd bij de MSN patch die je, oa, op mess.be kunt vinden.

Met die patch kun je inderdaad dus 2 msn 7.0 openen .
Nog meer? Je kan ook WINDOWS messenger erbij openen en als je er 4 wilt , kun je ook nog dMSN openen ;) .
Waar ik dMSN vandaan heb weet ik niet meer , maar met een beetje googlen moet je hem kunnen vinden .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan