2x Windows Opstartmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

katsuchiyo

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo,

Ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd.. maar ik ging 2x mijn schijf formateren en nu heeft hij ook 2x de windows installatie erop gegooit..

Telkens als ik nu mijn computer opstart vraagt hij welke windows xp ik wil opstarten, kan ik ook een windows xp uit dit lijstje verwijderen zodat ik hier geen last meer van heb?

Alvast Bedankt

Simon Jansen

Ja configuratie scherm/ systeem /geavanceerd / opstartinstellingen

Daar kan je alles aanpassen

Hallo,

Ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd.. maar ik ging 2x mijn schijf formateren en nu heeft hij ook 2x de windows installatie erop gegooit..

Telkens als ik nu mijn computer opstart vraagt hij welke windows xp ik wil opstarten, kan ik ook een windows xp uit dit lijstje verwijderen zodat ik hier geen last meer van heb?

Alvast Bedankt

Simon Jansen

Kan je wel doen via je Startmenu, configuratiescherm,systeem, geavenceerd . Maar daarmee heb je nog steeds 2 windows op je pc staan en dus heel veel ruimte verlies. Ik zag in je post dat je net klaar was met installeren dan kan je beter nogmaals opnieuw beginnen en dan de partitie verwijderen een nieuwe partitie aanmaken en dan snel formateren in ntfs als het om Windows XP Prof gaat.

Succes. :thumb:

Dan moet je aslnog dat boot menu verwijderen. Maar natuurlijk kan je de oude xp verwijderen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan