2xKlikken | de eenvoudige startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastiaan2

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
12
Hallo allemaal!

Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met het opzetten van een eenvoudige startpagina.

2xKlikken biedt een nieuwe startpagina voor een eenvoudige toegang tot het internet. Logo's en beeldmerken van de 500 best bezochte websites in Nederland zorgen ervoor dat de gebruiker snel en eenvoudig kan navigeren naar desgewenste website.

Wat vinden jullie van de site?
Graag commentaar! :)
 
Ziet er mooi uit! Goed idee om het met logo's te doen. :)

Je hebt nu wel dat als er op een logo geklikt wordt dat je website vervangen wordt. Ik zou het in een nieuw venster laten openen (target="_blank"). Anders zijn je bezoekers alweer weg na 1 klik. ;)

Eten&Drinken zou ik als Eten & Drinken schrijven (met spaties rond de &) en dwdd.vara.nl is nog niet gelinkt.


Vr.Gr. Egel.
 
Bedankt voor de tip, dwdd link is ververst.

Je hebt gelijk wat betreft het openen van een nieuwe pagina. Ik vraag me wel af of dit gebruiksvriendelijk is aangezien dan bij gebruik van de 'back' knop in de browser je niet teruggaat naar 2xKlikken.

Iemand ideeen hierover?
 
Leuk idee, maar ik vind het wel redelijk onoverzichtelijk...

En... waarom staat er op de hoofdpagina geen Helpmij.nl:D
 
Ha

Nou ik vind het wel mooi...ach en wat is onoverzichtelijk....
Een doelgroep "merk en naam georienteerde" bezoekers kan er wel wat mee...
Mooi..

Hoe krijg je vermeldingen voor een site? ...ik weet er wel twee...
 
De link economie bovenaan werkt niet helemaal correct, de mouse over functie dan.
 
Ziet er netjes uit, maar hoe krijg je nou een vermelding?
 
De best bezochte websites per rubriek komen op de site te staan. Dit gebeurt aan de hand van unieke bezoekersaantallen van het afgelopen jaar.
 
Misschien een tip om onderaan een hele kleine link te maken naar een linkpartner pagina. Kan erg handig zijn voor je SEO, en dan kunnen we wellicht meteen wat links uitwisselen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan