3 beeldschermen op ASUS videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

SONNNNN3

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Hoi,

Ik wilde graag 3 beeldschermen aansluiten maar daar heb ik een betere videokaart voor nodig, nu is mijn oog gevallen op een niet dure maar redelijke videokaart van Asus (Asus Radeon HD5450 SILENT MG/LP,1GB). Aangezien de PC's alleen voor werk zijn en dus niet grafisch top moeten zijn leek mij deze genoeg, maar ik weet niet of ik hierbij 3 beelschermen kan aansluiten. Ik wilde het door middel van een DVI Splitter (naar 2 x VGA = http://www.onlinekabelshop.nl/websh...YWWDgodJk0eHg&connector-2=VGA&connector-1=dvi) 3 ingangen creeren.

Wie o wie kan mij vertellen of dit mogelijk is?
Bedankt voor jullie moeite!
Mvg

Sonny

Hoi,

Je krijgt zo wel tweemaal het zelfde beeld met z'n splitter.

Is het dan niet 1 groot scherm en daarnaast weer 1 los scherm?
Dus 2 schermen die in windows wordt gezien als 1 (en dus een bredere) en 1 scherm die in windows ook nog wordt gezien als 1. Dus windows herkent er maar 2, maar er zijn er in werkelijkheid 3??

Of ben ik nu heel ingewikkeld aan het praten ..

Hoi,

Ja geloof dat je het wel goed hebt je kan dus in principe op twee schermen wat anders doen te gelijke tijd . nee niet 1 brede maar tweemaal zelfde beeld met de splitter

Laatst bewerkt:
Moet ik dan een andere splitter hebben? Want ik wil wel 2 verschillende beelden hebben, wij hebben wel van die HP splitters van DVI naar 2 VGA en die werken wel goed.

EXCUUS! Ik lees nu pas dat de splitter alleen 2 keer hetzelfde beeld laat zien...
Weet iemand waar splitters te koop zijn (van HP) die wel verschillende beelden kunnen laten zien??

Laatst bewerkt:
Hoi,

Maar waarom een splitter zie net dat op de 5450 een hdmi ,dvi en een vga aansluiting zit.

Omdat wij geen DVI kabels hebben :-) en verouderde monitoren waar geen HDMI op zit.. 3x VGA is voor ons makkelijker, scheelt weer in kabels aangezien wij in de VGA kabels omkomen.

Vrees dat we het dan maar moeten gaan oplossen door DVI kabels te kopen, ben net HDMI > DVI omvormertjes tegengekomen :-).

Bedankt voor jullie meedenken,

mvg sonny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan