3 Beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Goedendag,

Ik heb 3 beeldschermen naast mekaar staan en ik zou graag willen dat als ik game dat het over alle 3 de schermen gaat. alleen ik heb even gegeken naar de software van mijn video kaar maar ik kon het niet vinden. weet iemand mischien hoe je dat doet? of der 1 grote scherm van maken want nu kan ik op alle schermen aparte dingen zette.

mijn video kaart is: ATI Radeon hd4870 en deze zit 2 keer mijn mijn pc zonder cross fire aangesloten.

ik hoop dat iemand me kan helpen :)

Met vriendelijke groet,

tja

ik ga er van uit dat uw videokaart 2 aansluitingen heeft (vga of dvi), in dit geval is het volgens mij niet mogelijk om een spel op 1 breed scherm te spelen (op 2 schermen moet wel kunnen), er is wel een speciaal kastje te koop van matrox, de triple head to go, die je op 1 dvi/vga aansluiting aansluit waarna je van 3 schermen een heel breed scherm kan maken, spellen die 3 schermen onderstuenen moeten hier mee werken.

idien je geen spellen op 3 schermen wilt spellen maar aleen 3 schermen wilt voor 2d aplicaties (3d op 2 vd 3 schermen ) kan je overwegen een pci videokaart bij te plaatsen, deze zijn 2ehands erg goedkoop (marktplaats)

guus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan