Beste Helpmij leden,
Graag jullie hulp.
Voor een iets groter project dan mijn voorbeeld, zou ik graag 3 aparte bereiken willen sorteren en dit pas bij de volgende opstart van het Excel document.
Heb zelf een voorbeeld gemaakt via een macro.
Nu wil ik aan jullie vragen of dit eigenlijk wel een correcte manier van werken is?
Als ook op het einde van de macro blijf ik met geselecteerde cellen staan. Wat ik toch niet zo graag wil.
Kunnen jullie iets meer vertellen?
Alvast bedankt.
Graag jullie hulp.
Voor een iets groter project dan mijn voorbeeld, zou ik graag 3 aparte bereiken willen sorteren en dit pas bij de volgende opstart van het Excel document.
Heb zelf een voorbeeld gemaakt via een macro.
Nu wil ik aan jullie vragen of dit eigenlijk wel een correcte manier van werken is?
Als ook op het einde van de macro blijf ik met geselecteerde cellen staan. Wat ik toch niet zo graag wil.
Kunnen jullie iets meer vertellen?
Alvast bedankt.