3 cd op 1 dvd ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter wappy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wappy

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
hoi hoi

vraagje ik heb het spel fort boyard die bestaat uit 3 cd's
nu wordt ik een beetje gek van het wisselen van cd's op zich maakt dat niet zo heelveel uit maar geeft soms een melding dat je op eject moet klikken om de cdrom eruit tekrijgen maar dan loopt het spel vast.
het spel werkt onder msdos prompt van windows98.

als die die melding niet geeft gaat gewoon het laatje open en kun je het spel blijven spelen.

is dit op telossen?

of anders dat je bijvoorbeeld alle 3de cd's op een dvd zet dat je niet steeds de cds hoef te wissellen en dus ook die melding niet krijgt of is dit niet mogelijk.

wie weet raad

gr wappie :thumb:

Wat ik meestal doe (als de beveiliging van het spel het toelaat) is de cd's rippen naar mijn harde schijf als image (nero/dvddecrypter/alcohol120%) en die image's laad ik dan met bijvoorbeeld daemontools of alcohol120% in een virtuele cdrom-speler. De pc denkt dan dat alle cd's in een speler zitten en er wordt niet meer gevraagd om een cd..

werkt niet

hoi ik heb gedaan wat je zei maar helaas hij start dos op zegt dan cd1 niet gevonden.

dat gaf hij ook aan als je hem onder winxp opstarte.

maar het is vreemd want poosje terug draaiede we hem ook onder win98 en dan gaat het goed.

kun je de melding van de cdrom speler niet uit zetten op 1 of andere manier dus dat hij niet vraagt om te ejecten?

gr wappie:thumb: :love:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan