3 COM gigabit com(3c940)

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Alvorens XP te vervangen door Vista is er een tooltje die de beschikbaarheid test zgn.vista advisor Upgrade via de website van Microsoft daar stonden alvorens vista te installeren

*Upgrade 3COM gigabit networkadapter

Dus via systeembeheer gecheckt bijwerken zoeken naar upgrade maar dat is er niet?!.
Ook via de website 3 COM kwam ik niet verder,alles werkt prima

Waarom vista upgrade advisor hiermee kwam en waarom er geen andere drivers updates zijn snap ik niet helemaal?!.

volgende probleem ik heb adsl van KPN directe verbinding via LAN,dus verschijnen er 2 monitors rechteronderin me beelscherm als iccontje teken van ik heb internet

maar er verschijnt er nog eentje met internetverbinding zgn.netwerk internet gateway dit snap ik NIET helemaal heb geen netwerk enkel 1 pc met adsl van KPN.

wat ik ook heb is 1394 verbinding wat dit nou is?
in principe ben ik gewend dat er internetverbinding tot stand komt via LAN bij eigebschappen is alle zichtbaar de andere 2 1394 verbinding en de gateway zeggen me niks is dit juist?...

Die 1394 aansluiting is een zogenaamde FIREWIRE aansluiting, voor data-overdracht, de snelheid ervan is te vergelijken met USB 2.0 ...

Dat van die internet Gateway, daar heb ik géén antwoord op :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan