3 e-mail adressen, 2 verschillende locaties (smtp's), 2 contactlijsten en 1 agenda.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Weazl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Weazl

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Beste lezer,

Ik heb 3 verschillende e-mail adressen, waarvan ik de mail ook in aparte mappen wil ontvangen.
De mail moet verstuurd worden op twee verschillende locaties die elk een eigen smtp. hebben.

Daarnaast maak ik gebruik van een HTC die alleen een basis agenda ondersteund en wil ik dus 1 agenda beheren.
Dan lijkt het mij ook handig om prive adressen en zakelijke adressen te scheiden, maar zo, dat ik ze wel in mijn htc kan zetten.

Wat is de beste oplossing?

MVG Sven

Oke, het is dus niet mogelijk,
Wat is dan de slimste oplossing voor dit probleem???

mvg Sven

Ik heb 3 verschillende e-mail adressen, waarvan ik de mail ook in aparte mappen wil ontvangen.
Dit kan je regelen via 'Regels en waarschuwingen ...' in het menu Extra.

De mail moet verstuurd worden op twee verschillende locaties die elk een eigen smtp. hebben.
Dit kan je regelen door de drie accounts nogmaals aan te maken, maar met de 'andere' SMTP. Vervolgens maak je twee groepen aan (sneltoets Ctrl-Alt-S) bijvoorbeeld 'Home' en 'Work'

Daarnaast maak ik gebruik van een HTC die alleen een basis agenda ondersteund en wil ik dus 1 agenda beheren.
.... dus is er geen probleem .....

Dan lijkt het mij ook handig om prive adressen en zakelijke adressen te scheiden, maar zo, dat ik ze wel in mijn htc kan zetten.
Zoals je al aangeeft: de HTC ondersteunt alleen de hoofdlijst van Contactpersonen. Je kunt gebruik maken van 'Categorieën' om ook in je HTC die onderscheid terug te kunnen zien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan