justmehaxe
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2001
- Berichten
- 605
Hallo,
Ik maak gebruik van Microsoft Office Outlook 2003 en zou graag het volgende willen. Ik heb 3 accounts (zelfde domein @home) die ik graag zou willen sorteren. Kort gezegd zou ik 3 mappen willen hebben in mijn Outlook en dat de email berichten in de desbetreffende map wordt gezet.
Map 1 (test1@home.nl)
Map 2 (test2@home.nl)
Map 3 (test3@home.nl)
Er komt een mail binnen voor test2@home.nl, deze moet dan automatisch in map 2 geplaatst worden.
Iemand een idee?
Ik maak gebruik van Microsoft Office Outlook 2003 en zou graag het volgende willen. Ik heb 3 accounts (zelfde domein @home) die ik graag zou willen sorteren. Kort gezegd zou ik 3 mappen willen hebben in mijn Outlook en dat de email berichten in de desbetreffende map wordt gezet.
Map 1 (test1@home.nl)
Map 2 (test2@home.nl)
Map 3 (test3@home.nl)
Er komt een mail binnen voor test2@home.nl, deze moet dan automatisch in map 2 geplaatst worden.
Iemand een idee?