Beste forumlezers,
voor het werk wil ik graag 3 excelbladen samenvoegen.
Het eerste bestand bevat ongeveer 400 regels met adres gegevens, per adres is er een uniek nummer.
Het tweede bestand bevat ongeveer 100 regels, de gegevens zijn gekoppeld aan dezelfde unieke nummers als uit bestand 1.
Het derde bestand bevat ongeveer 30 regels, de gegevens zijn gekoppeld aan dezelfde unieke nummers als uit bestand 1.
Het resultaat zal dus een adreslijst zijn waarbij sommige adressen extra gegevens bevat (uit bestand 2 en 3)
Is dit mogelijk en wie kan me dit uitleggen?
Groeten
Rick
voor het werk wil ik graag 3 excelbladen samenvoegen.
Het eerste bestand bevat ongeveer 400 regels met adres gegevens, per adres is er een uniek nummer.
Het tweede bestand bevat ongeveer 100 regels, de gegevens zijn gekoppeld aan dezelfde unieke nummers als uit bestand 1.
Het derde bestand bevat ongeveer 30 regels, de gegevens zijn gekoppeld aan dezelfde unieke nummers als uit bestand 1.
Het resultaat zal dus een adreslijst zijn waarbij sommige adressen extra gegevens bevat (uit bestand 2 en 3)
Is dit mogelijk en wie kan me dit uitleggen?
Groeten
Rick