3 M Digital Wall Display 9200 IW geen beeld en geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

roosie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2013
Berichten
4
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen,
ik heb deze interactieve witheboard tweedehands gekocht, alle lichten gaan aan, alles doet het volgens mij, maar als ik hem aan de pc of lap top dan zie ik wel dat die de witheboard is aan gekoppeld maar de bord zelf geeft geen beeld en ook geen geluid, ik ben alle kabels langs gegaan alles werkt, als ik bijvoorbeeld de bord via de laptopbeeldscherm wil navigeren, dan kan het, ik kijk op de beeldscherm van de laptop en druk op de bord zelf dan werkt het ook, ook als ik iets teken op de bord zie ik dat terug op de beeldscherm van de laptop, maar ik krijg de bord zelf niet zo ver ook niet via de afstandbediening, ik weet mij geen raad meer. het laatste wat ik denk is dat er misschien of de beeldscherm driver van het bord doet het niet of iets met de ingebouwde projector, ik weet het niet meer.

wie kan mij helpen.
 
Het lijkt erop dat alles werkt, op de beamer na. Heb je in de instellingen van je beeldscherm wel "Bureaublad uitbreiden" of "Bureaublad spiegelen" aan staan? Dit kan je instellen in het configuratiescherm.

Succes!
 
Bedankt voor het anwoorden en het bieden van hulp, ik heb dat ook geprobeerd, is ook gebruikelijk want ik gebruik nu een plasma TV gekoppeld aan de laptop, dat gaat allemaal goed, maar met de bord lukt het mij niet, ik heb geen beeld en geen geluid terwijl ik alles op het bord kan teken en doen, ook uitprinten wat ik teken, maar geen beeld en geluid, is voor mij een raadsel, wie heeft hier verstand van.

wat kan er mis zijn.

ik dank ieder die mij te hulp schiet voor de gedane moeite
 
Zaten er geen drivers bij het bord? Heb je drivers geïnstalleerd van de website van 3M? Werkt het toevallig wel in Veilige Modus? Brandt er een lampje op de beamer?
 
nee, er zaten geen drivers bij, ik heb eBeam software gedownload van het internet, ik ga proberen op het veilige modus , of er een lampje brandt op de beamer dat kan ik niet zo zien want het is ingebouwd, deze bord heeft een ingebouwde projectorarm. ik wist niet dat je drivers op de site van 3M kunt downloaden, omdat ik al mailtje had gestuurd i.v.m. het bestellen van de afstandsbediening, als antwoord kreeg ik dat ze uit de handel zijn, gelukkig kon ik bij ebay wel een afstandsbediening van 3M bestellen,en hij doet het ook, behalve dat het bord aan gaat.
 
Zou het kunnen zijn dat de beamerlamp kapot is? Ik weet niet of je het getest hebt voor het halen?
 
het licht gaat wel aan, maar na een tijdje gaat het vanzelf weer uit maar na dat het af is gekoeld gaat het weer vanzelf aan, het rare ervan is dat ik ziet dat er
in de verte iets staat van no signal maar je kan het echt niet zo goed zien, zou het aan de beamer liggen? of driver geval?
 
Werkte hij wel volledig toen je het Smartboard hebt gekocht?
Het kan zijn dat de beamer kapot is ja, het klinkt in ieder geval naar een losse aansluiting (kabels in de beamer gecontroleerd?).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan