3 miljoen pixels of

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
4 miljoen pixels..what's the difference?
Ja, de prijs die van 3 is goedkoper en kwalitatief kan ie er toch ook mee door, een kniesoor die het ziet????!!

Ben een newbie op dat gebied, vandaar.

Groet,

Verschil; 1 miljoen pixels....

Van belang is koop een camera die past bij jou type gebruik.

Voor afdruken tot A4 formaat is 3 MegaPix voldoende voor een goede kwaliteit.
Zou je ook op A3 formaat willen afdrukken (en je hebt gelijk hoe vaak doe je dat) zit je zelfs met 4 megaPix aan de lage kant...

Voor 15x10 afdrukken is 3 Megapix voldoende, let dan meer op de kwaliteit van de camera, ik het een plasic prul ding of overleeft het ook een val van 1 meter.
Kan je alleen foto's maken in het 3x4 = 6 bij 8 of 9 bij 12 cm formaat (=monitor beeldscherm) of ook in 2x3 dus bv 6 bij 9 of 10 bij 15 cm (=meer het traditionele foto formaat).

Geplaatst door Withaar
Verschil; 1 miljoen pixels....

Van belang is koop een camera die past bij jou type gebruik.

Hoi WH,

Thx voor je comments.

Type gebruik? En op A4 afdrukken, nee, zal zelden tot nooit voorkomen, A3 al helemaal niet.
Dan past deze denk ik wel bij me en met het merk is toch niks mee??

Groet,
J.

Bijlagen

• digi.gif
    digi.gif
    41,6 KB · Weergaven: 65
In iedergeval is het een hele scherpe prijs, kijk hier maar eens.

Ook schijnen de meeste gebruikers er wel tevereden over te zijn (maar ja hoeveel mensen gaan klagen over een dure miskoop die ze hebben gedaan, dat neem ik altijd met een koreltje zout).

Al met al een prima camera voor dat geld en als je alleen 10x15 foto's wilt gaan nemen is dit een prima keuze.
Vraag wel even na of deze alleen het 3x4 formaat ondersteund of ook 2x3 (als je tenminsten foto's wilt kunnen maken op het traditioneels foto formaat).

Laatst bewerkt:
Hoi!

Hee, puik commentaar van je. Heb mijn keuze gemaakt.
Nogmaals bedankt

Joanne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan