hallo allemaal,
mijn hardware waarmee ik werk:
Videokaart: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC)
Scherm 1: Samsung SyncMaster 226BW (resolutie: 1680x1050 Landscape) (Kabel: PC -> Dvi - Dvi)
Scherm 2: Samsung SyncMaster 226BW (resolutie: 1680x1050 Landscape) (Kabel: PC -> Dvi - Dvi)
Scherm 3: Samsung le37d550 (resolutie: 1920x1080 Landscape) (Kabel: PC -> Mini-display - HDMI)
Ik heb speciaal een MD-HDMI adapter gekocht omdat het anders niet zou kunnen.
Nu werk ik al een lange tijd met scherm 1 en 2 als extended.
Nu heb ik een LCD tv gekocht die ik ook als scherm wil gebruiken. dus 3 monitors op 1 pc.
Ik heb al even zitten rotzooien met CCC (Eyefinity) maar daar wil het niet mee lukken.
Als ik mijn TV er ook op aan wil sluiten moet ik een scherm disablen. Dit wil ik niet ik wil ze alle 3 als extended hebben staan.
kan iemand mij helpen?
als je nog meer details nodig hebt hoor ik het graag.
ik kan het antwoord nergens anders fatsoenlijk op internet vinden.
alvast bedankt allemaal met meedenken.
GR MouSe
mijn hardware waarmee ik werk:
Videokaart: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZDFC)
Scherm 1: Samsung SyncMaster 226BW (resolutie: 1680x1050 Landscape) (Kabel: PC -> Dvi - Dvi)
Scherm 2: Samsung SyncMaster 226BW (resolutie: 1680x1050 Landscape) (Kabel: PC -> Dvi - Dvi)
Scherm 3: Samsung le37d550 (resolutie: 1920x1080 Landscape) (Kabel: PC -> Mini-display - HDMI)
Ik heb speciaal een MD-HDMI adapter gekocht omdat het anders niet zou kunnen.
Nu werk ik al een lange tijd met scherm 1 en 2 als extended.
Nu heb ik een LCD tv gekocht die ik ook als scherm wil gebruiken. dus 3 monitors op 1 pc.
Ik heb al even zitten rotzooien met CCC (Eyefinity) maar daar wil het niet mee lukken.
Als ik mijn TV er ook op aan wil sluiten moet ik een scherm disablen. Dit wil ik niet ik wil ze alle 3 als extended hebben staan.
kan iemand mij helpen?
als je nog meer details nodig hebt hoor ik het graag.
ik kan het antwoord nergens anders fatsoenlijk op internet vinden.
alvast bedankt allemaal met meedenken.
GR MouSe