3 Piepjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

donnys40

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
Hallo,Sinds eergisteren had ik een probleem.

Als ik nu mijn PC opstart dan geeft hij 3 piepjes,Zoiets als " Beeeep Bep Bep"

Nu heb ik even alles goed schoon gemaakt,Nog steeds het zelfde probleem,Nu ben ik er achter gekomen dan als ik mijn VideoKaart er uit trek dat hij dan zonder problemen opstart,Daarna kan ik hem er gewoon terug in zetten,En alles werkt perfect,Maar ik vind die veels te irritant,De "Fan" van de VideoKaart draait gewoon,En ik kan ook gewoon game's spelen,Heel raar,

Hier is de informatie over de Computer:

Code:
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 9/23/2011, 18:16:03
       Machine name: PC_VAN_MARVIN
   Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.110617-0336)
           Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Acer
       System Model: Aspire M5201
               BIOS: Default System BIOS
          Processor: AMD Athlon(tm) II X4 620 Processor (4 CPUs), ~2.6GHz
             Memory: 5886MB RAM
          Page File: 3141MB used, 8867MB available
        Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 7.00.6002.18107 32bit Unicode

Code:
Display Devices
---------------
        Card name: ATI Radeon HD 3200 Graphics
     Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
        Chip type: ATI display adapter (0x9610)
         DAC type: Internal DAC(400MHz)
       Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9610&SUBSYS_014E1025&REV_00
   Display Memory: 2940 MB
 Dedicated Memory: 252 MB
    Shared Memory: 2687 MB
     Current Mode: 1152 x 864 (32 bit) (60Hz)
          Monitor: Algemeen niet-PnP-beeldscherm

Ik snap nog steeds het probleem niet,Iemand misschien een idee?:shocked:

Groetjes Marvin.

Hoi,

Volgens mij is het niet verstandig om de videokaart erin te zetten als de pc aan is:o de piepjes hebben inderdaad iets met de videokaart te maken,maar gezien hij het wel doet als de pc is opgestart zou het de voeding kunnen zijn.

De drie piepjes duiden op problemen met je video kaart.
Is deze soms erg warm geworden? Is de koeling goed? Probeer je kaart eens in
een andere PC, of gooi een andere kaart in je PC

Hoi,

Volgens mij is het niet verstandig om de videokaart erin te zetten als de pc aan is:o de piepjes hebben inderdaad iets met de videokaart te maken,maar gezien hij het wel doet als de pc is opgestart zou het de voeding kunnen zijn.

Ja ik weet 't,Hihi,Maarja,Misschien was het een virus dus ik moest het wel doen :o

Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Ik heb ook soms dat ik zo'n soort van stroom geluid maak,Zoiets van zzzzzzzz,Heel irritant en zacht,En dat komt duidelijk uit de voeding,En als ik dan een klein tikje op de bovenkant van de kast geef,dan is het geluid weg.

Deze winkel komt helemaal uit de winkel,Niks nieuws in gedaan ofzo,Ik maak hem wel 5x per jaar (zoiets) schoon,Maar ik heb ook al al mijn kabels nagecheckt,Niks zit los.

Hi,
probeer de video kaart eens in een ander pci slot te zetten.

Een klein tipje, blijf van je pc af als de stroomkabel er nog in steekt, of als er nog lampjes op het moederbord branden :P

Groetjes

De drie piepjes duiden op problemen met je video kaart.
Is deze soms erg warm geworden? Is de koeling goed? Probeer je kaart eens in
een andere PC, of gooi een andere kaart in je PC

Ja,De koeling werkt perfect,Ik zal eens naar de PC winkel gaan,in de buurt,Misschien weten hun een oplossing!

Hi,
probeer de video kaart eens in een ander pci slot te zetten.

Een klein tipje, blijf van je pc af als de stroomkabel er nog in steekt, of als er nog lampjes op het moederbord branden :P

Groetjes

Wat bedoel je met PCI slot?

Hoi,

Begint er steeds meer op te lijken gezien wat je schrijft dat de voeding dus niet in orde is , anders een andere voeding proberen lijkt mij op dit ogenblik de beste optie.

Oke,Bedankt voor de informatie man! hier heb ik wat aan :D

Hoe duur is een Voeding?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Hoe duur wil je hem hebben:D:D niet mogelijk om er 1 even te lenen om te proberen.

Nou,Ik zou het liever even laten doen,Ik Weet d'r niet écht veel vanaf,Dalijk doe ik iets fout en dan vliegt mijn pc de lucht in,Haha,Hoe duur ik hem wil hebben? Mijn budget is rond de 150 euro.40 euro kan er misschien nog wel bij ;)

Hoi,

Je hoeft niet te quote hoor (even terzijde)
Ik begrijp je even niet dit budget alleen voor voeding .

Oh oke,Maar Waarschijnlijk ligt het dus aan mijn voeding,Of niet?

Ik denk dat ik toch maar beter naar een Computer Winkel toe kan gaan :P

Hoi,

Ja daar ga ik wel van uit als ik lees wat je schrijft, en als je hem niet zelf kan inbouwen dan zal je inderdaad naar de winkel moeten voordat misschien komen hun ook wel tot de zelfde conclusie . Je woont niet in Limburg neem ik aan?

Jawel,In geleen,Aan de kant van Geleen,Spaubeek!

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.;)

Hoi,

Zoals je ziet ik in Echt misschien een optie om iets te regelen scheelt allicht geld

Nou ik zal wel naar de dichts bezijnde PC winkel gaan! Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan