3 problemen in1

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkbillie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Hallo

nou laat ik maar beginnen emt het eerste probleem,steeds als ik windows opstart krijg ik de melding dat die het generic host win 32 ofzo iets niet kan opstarten en ik heb geen idee wara dat vandaan komt want hij is pas geleden helemaal opgeruimt (ik had hem dus geformateert).nu mijn tweede probleem, steeds als ik een spel afsluit maakt niet uit welke en ik in het zogenaamde mix paneel van me geluid kan die het geluid niet meer vinden hoe krijg ik dit goed?
nu het laaste probleem,af en toe dan switched me start balk ineens terug naar het uiterlijk van de startbalk van windows 98 (oftewel de grijze balk).
heb ik gwn veel virussen ofzo of zit er iets niet goed in het system ergens?

alvast bedankt voor wie de oplossing heeft

Scan een met super anti spyware

het lijkt met wel duidlijk dat je een vuris/spyware hebt

link naar super anti spyware klik

ik zal het eens proberen

maar als dat niet werkt heeft systeem herstel denk ik ook neit echt veel nut,dus denk dat het toch weer een format word

EDIT: ik zie nu ook pas dat ik nog 33 updates van windows heb....meschien ligt het daar aan

Laatst bewerkt:
ik zal het eens proberen

maar als dat niet werkt heeft systeem herstel denk ik ook neit echt veel nut,dus denk dat het toch weer een format word

EDIT: ik zie nu ook pas dat ik nog 33 updates van windows heb....meschien ligt het daar aan
@ edit
nee

trouwens welk vurisscanner heb je

McAfee

ik zit nu net te bedenken ken het ook aan het moederbord ligge meshcien...meshcien dat ik die moet updaten ofzo

Niet te snel, niet te snel...

Wat is het resultaat van je anti-spywarescan?
Installeer een anti-spywareprogramma, doe eerst een update van de definities en doe dan een volledige systeemscan.

Verwijder alle gevonden infecties meteen.

Werk ook je McAfee bij en doe een volledige scan op virussen. Er zijn virussen die veroorzaken wat jij beschrijft, hoewel ik eerder denk dat het spyware is.

Kan het aan de 33 nog niet geïnstalleerde updates liggen?
JA, dat kan het wel. Er zijn meldingen bekend waarbij je een "Generic Host" error krijgt bij het opstarten. Daarvoor zijn hotfixes voorzien, bvb deze. Update eerst je Windows.

Een hardwarefout lijkt het me geenszins te zijn. Laat je moederbord voorlopig maar gerust, dat is het zeker niet.

nou heb net dan toch maar systemherstel gedaan en gelijk maar even rechtgezet tot nu toe werkt die nog ik laat hem voor de zekerheid nog even goed scanne en dan maar kijken of die het blijft goed doen.

oh en met het resultaat van de scan had die alleen wat tracking dinge gevonden meer niet dus volges mij waren het toch die updates van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan