3 schermen aansluiten op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draeger

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Goedemorgen allemaal,

Ik loop vast bij het aansluiten van 3 schermen op 1 computer, doordat Windows 7 er op 1 of andere manier maar 2 wil ondersteunen.
Als ik naar de in Windows ingebouwde "schermresolutie" optie gaat staan er altijd maar 2 ingekleurd. Bij het scherm dat niet is ingekleurd (bijv. nummer 2) staat automatisch "Verbinding met dit beeldscherm verbreken" en als ik die op "Het bureaublad uitbreiden naar dit beeldscherm" kies gaat een ander beeldscherm automatisch op "Verbinding met dit beeldscherm verbreken".

Ik heb al gegoogeld, want ik dacht dat er mogelijke speciale software als ultramon voor nodig was, maar ook hier krijg ik het niet mee voor elkaar.

Iemand die mij kan helpen?
Ik zal het zeer waarderen :)
~ Daan

1 scherm is op DVI aangesloten en de andere 2 op Displayporten.
Videokaart: NVIDIA Quadro FX 580

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg spijtig. Is het enige wat ik nu kan doen een nieuwe videokaart aanschaffen?
Of zijn er nog andere opties beschikbaar?

Indien je een moederbord hebt of een proc met een grafische kaart, een onboard dus en in de bios heb je de optie op zowel de onboard als de insteekkaart te gebruiken, vaak ICP en PEG genoemd, dan is het mogelijk.

Er is nog een onboard dvi aansluiting beschikbaar op het moederbord. Hartelijk dank voor de info, ik ga het proberen.

Hoi Draeger,

Welkom op Helpmij .nl

Heb je twee eerste berichten even samengevoegd je kan beter even bericht aanpassen doen zolang er niet gereageerd is

Dat is jammer, die optie heb je niet, het is of of en niet beide zoals bij de huidige moederborden.

Indien je het persee wilt, of een grafische kaart erbij van hetzelfde type in sli maar dat moet het moederbord maar ondersteunen of een triple head adapter, ook niet goedkoop.
http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/

Dat is jammer, die optie heb je niet, het is of of en niet beide zoals bij de huidige moederborden.

Indien je het persee wilt, of een grafische kaart erbij van hetzelfde type in sli maar dat moet het moederbord maar ondersteunen of een triple head adapter, ook niet goedkoop.
http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/

Dan houdt het op. In ieder geval bedankt voor de informatie jongens :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan