Hallo, ik wil drie schermen gaan aan sluiten op mijn pc alleen kwamen daar een aantal problemen mee. Door wat onderzoek op google kwam ik er achter dat van de 3 schermen er minimaal een op displaypoort moet zitten en de andere 2 op DVI/VGA of HDMI kunnen zitten. Ik had geen display poort maar wel mini display poort, voor zover ik weet weinig verschil, en daar heb ik een adapter in gezet voor mini display naar DVI. Uiteindelijk heb ik dus: 2 schermen op DVI -> DVI en 1 scherm op Mini display -> DVI. zou moeten werken maar dat doet het alleen niet. Ik kan maar 2 schermen te gelijkertijd aan hebben en als ik mijn derde aan wil zetten moet ik er een uitzetten. Dus ben uiteindelijk naar mn AMD Catalyst center gegaan om daar verder te kijken naar de setting en daar heb ik precies het zelfde probleem. Tijdens het detecteren ziet hij wel 3 schermen maar kan er geen 3 aanzetten. Mijn videokaart kan 3 schermen aan en heeft de eyefinity setup branding. Tijdens de Eyefinity setup detecteert hij maar 2 schermen (omdat de ander nog niet aanstaat waarschijnlijk). Na veel googlen ben ik er nog steeds niet uit en hoop ik dus dat iemand hier mij kan helpen met uiteindelijk 3 schermen op mn pc te kunnen aansluiten. Alvast bedankt Marc Verbeek.