3 schermen maar de volgorde is vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneweteling

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Gegroet mede compeuteraars,

ik heb een probleempje ik heb een leuke opstelling gemaakt 3 schermen 2 videokaarten

pci-e slot 1: ati radeon hd 4350 DVI: 24 inch acer / VGA: 19 inch acer
pci-e slot 2: Nvidia gforse 7300le VGA: 19 inch acer

mijn schermen van links naar rechts

[smallIMG]http://testserver.weteling.com/opstelling.jpg[/smallIMG]

alleen wanneer ik nu een leuke achtergrond over de complete achterkant van mijn schermen wil plakken staat de volgorde van de achtergrond zoals ze genummert zijn.

[smallIMG]http://testserver.weteling.com/help.jpg[/smallIMG]

nu is mijn vraag, hoe pas ik de schermtoekenning aan van een scherm zodat mijn achtergronden kloppen ZONDER DE KABELS VAN MIJN KAARTEN AAN TE PASSEN waarom? ati is de sterkste kaart van de 2 en daar wil ik graag mijn grootste scherm op

Alvast super bedankt! :thumb:

en kom maar met die computerpraat ben inmiddels afgestudeerd HBO ICT duws ik moet je wel kunnen volgen.

Bedankt

Rene

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je in het configuratiescherm de tv monitoren slepen en zo de juiste volgorde neerzetten?

Met 2 schermen kan ik ze slepen naar links of naar rechts weet niet of het met 3 schermen ook zou kunnen.

Kun je in het configuratiescherm de tv monitoren slepen en zo de juiste volgorde neerzetten?

Met 2 schermen kan ik ze slepen naar links of naar rechts weet niet of het met 3 schermen ook zou kunnen.

Hey bedankt voor de reactie, ja dit kan alleen dan gaat het met mijn muis verkeerd, ook al veranderd de manier van werken dus als ik dingen ga schuiven wel alleen de achtergrond niet... dit is helaas niet de oplossing :(

windows renderd de achtergrond echt op basis van deze nummering vandaar mijn vraag om dit aan te kunnen passen.

iemand een idee?

Enigste wat je dan kunt doen is je uitterste linkse beeldscherm als hoofdbeeldscherm gebruiken en dan de middelste 2e laten zijn en de uitterste rechse je derde beeldscherm.

Want Windows en gewoon de achtergrond zo neerzetten zoals de beelschermen genummerd zijn.

Greetzz,
Timo

Enigste wat je dan kunt doen is je uitterste linkse beeldscherm als hoofdbeeldscherm gebruiken en dan de middelste 2e laten zijn en de uitterste rechse je derde beeldscherm.

Want Windows en gewoon de achtergrond zo neerzetten zoals de beelschermen genummerd zijn.

Greetzz,
Timo

Haha bedankt voor dit redundante antwoord, hier begon mijn vraag mee excuss voor het de wat openvraag stelling.

dus bij deze nog een keer Hoe nummer ik mijn schermen anders? welke register key, irq of wat anders moet ik aanpassen.

Nu heb ik gewoon mijn achtergrond gephotoshopt om het goed te krijgen maar dat is ook wel irritant zeker ik een collectie van meer dan 500 wallpapers heb. En ja ik heb al een photoshop automate script geschreven hiervoor maar toch vind ik het irritant.

Merci! :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wist niet dat ik zo goede comedian was. Het antwoord was serieus bedoelt. Er bestaad namelijk geen andere oplossing dan je uiterste linkse beeldscherm als primair in te stellen en dan naar rechts verder te nummeren.

Greetzz,
Timo

Merci!

ik heb dusver gewoon mijn achtergronden gephotoshopt,

alvast bedankt van de moeite ik ga even uitzoeken hoe ik deze tread sluit

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan