3 schermen op 2 aansluitingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoemie1985

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
op het moment gebruiken we de matrox dualhead2go digital edition voor enkele computers bij mij op het werk.
maar deze zijn niet helemaal naar eigen zeggen in te stellen.
wie van jullie heeft er een andere oplossing, waar mee ik er voor kan zorgen dat ik 3 beeldschermen op 2 video uit/ ingangen kan aansluiten?
en dat deze schermen ook onafhankelijk van elkaar kan instellen en de de windows taakbalk maar op 1 beeldscherm verschijnt.

Misschien nog een videokaart erbij en dan crossfire gebruiken?

Wat is er eigenlijk mis met die DualHead 2 Go? Als we dat dan opgelost krijgen zal dat geld en misschien zelfs tijd schelen.

Laatst bewerkt:
Misschien nog een videokaart erbij en dan crossfire gebruiken?

Wat is er eigenlijk mis met die DualHead 2 Go? Als we dat dan opgelost krijgen zal dat geld en misschien zelfs tijd schelen.

het lastige aan dat apparaat is dat ik de scherm niet on afhankelijk van elkaar kan gebruiken, dus 1 groot bureaublad is zeg maar en dus de start balk opbeide schermen te zien is als je hem daar naar toe verplaatst. we gebruiken een programma op het werk dat nog al eens een pop-up schermpje gebruikt en die komt dan precies op de helft van beide schermen, dus een deel op het linker en een deel op het rechter scherm. En je kunt dus niet op beide schermen een achtergrond krijgen maar alleen 1 grote verspreid over beide schermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan