3 schermen SAPPHIRE HD 6850 1GB GDDR5

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Hallo allemaal, ik heb als videokaart de SAPPHIRE HD 6850 1GB GDDR5.

Nu wil ik op den duur misschien 3 schermen gaan gebruiken om het net ff realistischer in game te krijgen maar, kan ik er nu gewoon 3 schermen aan hangen of hoe gaat dat te werk.

via google kom ik er niet echt uit. ik heb nu 1 scherm een 22 inch wide screen, kan ik nu bijvoorbeeld gewoon 3x 19 inch vierkante schermen kopen of juist niet?(ik wil er eerst niet teveel geld aan uit geven) en blijf de game net zo grafisch met 3 schermen?

Ik heb de volgende video kaart: http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?pid=497&lid=1

Wie o wie kan mij meer weg wijs maken.

Alvast bedankt Mvg Mike:)

hallo

ja je kan 3 schermen aan sluiten op de videokaart dit doe je via Eyefinity echter zul je dan wel gebruik moeten maken van een Active Display poort aansluiting die in het monitor zit
verder raad ik je aan om dan 2 22 inch schermpjes ernaast te doen inplaats van 3 x 19 inch anders heb je geen Full HD support meer (1920x1080)

en ja dit zal impact hebben op de grafische kaart want je gaat dan in feite de resolutie verhogen en met maar 1GB vram is de kans redelijk groot dat dat ten koste gaat van je Game detail settings

Laatst bewerkt:
Hey, bedankt voor je snelle reactie terug ,dus in preciepe moet ik er nog 1 zelfde scherm bij halen wat ik nu heb om mooie resultaat te krijgen.
Maar wat bedoel je precies met "Active Display poort aansluiting die in het monitor zit"? ik heb nu mijn monitor op dvi aangesloten.

Alvast bedankt Mvg Mike

Hey, bedankt voor je snelle reactie terug ,dus in preciepe moet ik er nog 1 zelfde scherm bij halen wat ik nu heb om mooie resultaat te krijgen.
nee 2... anders zit je namelijk met 2 schermen en heb je een bezel in het midden zitten en dat wil je niet....

Maar wat bedoel je precies met "Active Display poort aansluiting die in het monitor zit"? ik heb nu mijn monitor op dvi aangesloten.
het middelste scherm van de eyefinity setup moet dus op display poort aangesloten worden anders werkt het niet

Inderdaad snapte hem al niet maar dan kom ik totaal op 3 schermen.

Maar dan nog over die eyefinity setup, ik moet het middelste scherm op een display port aansluiten, dat is een aparte aansluiting op de kaart met een aparte stekker toch? dan moet ik een om switch stekker van display port naar hdmi of dvi erbij halen, snap ik het zo goed?

Alvast bedankt Mvg Mike

dan moet ik een om switch stekker van display port naar hdmi of dvi erbij halen, snap ik het zo goed?

dat kan maar dan heb je wel een active adapter nodig zoiets dus klikerdeklik
een simpele switch zal niet werken

Laatst bewerkt:
Duidelijk, bedankt en ga ermee aan de slag.

Met vriendelijke groet, Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan