3 svcd`s branden op 1 dvd ???? help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik weer met het volgende probleem.

Heb de eerste mpeg-2 van 3 svcd`s op de harde schijf gezet, was met de 2e bezig die dezelfde naam bevat....kan naam niet wijzigen helaas, vraagt of ik de 1e mpeg-2 wil vervangen voor de 2e..... hoe en waar verander ik de naam van de 3 mpeg-2, om ze later met tpmg encoder in de goede volgorde te kunnen zetten?

groeten Gert
 
zet ze eerst alle 3 even in een aparte map weg
verander daarna de naam als ze alle op de hd staan en zet ze daarna in 1 map weg.

nog even aangepast.

de naam kun je veranderen door alls voor de . ( punt ) te wijzigen.
dus .mpeg laat je staan alles daarvoor kun je wijzigen.

als je de extensie niet ziet zou je even via windows verkenner / extra / mapopties /weergave daar het vinkje weghalen bekende extensie verbergen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ze alle 3 nu in 1 map staan! ze hadden dus eenzelfde naam= AVSEQ01, hier heb ik respectievelijk een 1, 2 en 3 achtergezet!

Nou Ron, hopelijk ben je nu van mijn gezeur af voor een tijdje, zal er eens ff mee aan de gang gaan!

bedankt Gert
 
AVSEQ01 = de standaard naam die een svcd file heeft in de map mpeg2.
vandaar dat ik aangaf zet ze even in 3 aparte mappen weg rename ze en dan naar 1 map kopieeren.

succes er mee. ;)
 
Hee Ron,

Heb alles gedaan zoals je gezegt hebt, heeft de 3 svcd`s omgezet naar 1 film van 2.3 gb.
Alleen toen ik `m wou controleren bij afspelen stond ie in een... m2p bestand, kan `m dus niet afspelen ook al kies ik meerdere spelers.
Wat doe ik fout?

groeten Gert
 
dan heb je iets fout gedaan tijdens het opslaan van het eind bestand.

heb je wel .mpg neergezet ?? als je dat namelijk niet doet maakt tmpg er zelf wat van.

dus tijdens de laatste dingen wara je kiest voor browse / opslaan zet je filmnaam.mpg neer en dan kies je opslaan.
 
Ja dit is heel goed mogelijk, ben verder nog ff bezig geweest.... maar dit m2p-bestand kan ik nu wel afspelen met windows media player, nu de vraag of ik m ook kan branden als m2p?....of moet het eindresultaat toch gewoon een mpg zijn?

groeten Gert
 
Nog even vergeten Ron, moet je voor dat je met tmpg encoder aan de slag gaat, de mpeg-2 bestanden die alle 3 in 1 map worden geplaatst ook al benoemen als mpg? dus niet alleen nummeren maar ook als.mpg aanduiden?

Zou ik hier al de fout zijn ingegaan?

groeten Gert
 
vandaar dat ik in een eerder bericht aangaf zorg er voor dat je ook de extensie ziet.
dit kun je instellen door te gaan naar
windows verkenner / extra / mapopties /weergave daar het vinkje weghalen bekende extensie verbergen.

dan weet je zeker dat je alleen het gene voor de . veranderd en de extensie dus mpg blijft
 
Ok Ron, ga alles ff wissen... nieuwe poging en ga dus nu speciaal opletten of alles wel .mpg blijft!!!!

groeten Gert
 
Hoi, de vraag is opgelost!!!
Het is gelukt en het progje werkt prima..... bedankt Ron

groeten Gert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan