Hallo allemaal,
Ik ben voor mijn familie een game trainer aan het maken, deze betreft een formulier met 3 comboboxen.
(Game, Type Cheat en Item)
Combobox 1 kiest de game waarvoor je hem wilt gebruiken
Combobox 2 kiest de type cheat die je wilt gebruiken
Combobox 3 kiest de uiteindelijke cheat.
Verschillende kolommen in diverse tabbladen hebben een voor gedefinieerde naam gekregen
De bedoeling is om de combobox lijsten hiermee dynamisch te krijgen zodat gemakkelijk games en cheats toegevoegd kunnen worden.
1e combobox heet Game_Select en moet de inhoud van de kolom tonen waarin de games staan
2e combobox heet Type_Cheat en moet zijn inhoud van de kolom tonen van de type cheat
3e combobox moet in feite de inhoud van de kolom tonen van de game en type cheat
Combobox 1 en 2 laten juiste info zien, alleen combobox 3 niet
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
Bijgesloten de excelfile waarmee ik problemen heb.
Ik zou er heel blij mee zijn, ik zit al 3 dagen te stoeien om dit kloppend te krijgen
Dit is een project waar ik nog niet helemaal klaar mee ben.
Ik ben voor mijn familie een game trainer aan het maken, deze betreft een formulier met 3 comboboxen.
(Game, Type Cheat en Item)
Combobox 1 kiest de game waarvoor je hem wilt gebruiken
Combobox 2 kiest de type cheat die je wilt gebruiken
Combobox 3 kiest de uiteindelijke cheat.
Verschillende kolommen in diverse tabbladen hebben een voor gedefinieerde naam gekregen
De bedoeling is om de combobox lijsten hiermee dynamisch te krijgen zodat gemakkelijk games en cheats toegevoegd kunnen worden.
1e combobox heet Game_Select en moet de inhoud van de kolom tonen waarin de games staan
2e combobox heet Type_Cheat en moet zijn inhoud van de kolom tonen van de type cheat
3e combobox moet in feite de inhoud van de kolom tonen van de game en type cheat
Combobox 1 en 2 laten juiste info zien, alleen combobox 3 niet
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
Bijgesloten de excelfile waarmee ik problemen heb.
Ik zou er heel blij mee zijn, ik zit al 3 dagen te stoeien om dit kloppend te krijgen
Dit is een project waar ik nog niet helemaal klaar mee ben.