3 vragen over een nieuwe behuizing.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naromy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2014
Hallo,

Op het moment heb ik deze setup:

-case: antec vsk- 1000
-i5 4430 @3.0ghz
-ASUS B85M-G
-8 gig ddr 3
-GTX 650 1g
-2 TB ATA WDC WD20EZRX-00D SCSI opslag
-High Power Element Plus 500W

Nu wil ik graag mijn gpu vervangen voor een GTX 770 2g (+ een 650 watt voeding van corsair)
Alleen gaat die videokaart nooit in mijn standaard case passen en ben ik dus op zoek naar een nieuwe case en heb daar 3 vragen over:

-Kan je zomaar elke hardware (zoals die van mij) over zetten naar elke behuizing die er bestaat of werkt dat zo niet?

-Als ik een case bestel, zit daar dan alles standaard bij zoals montage materiaal?

-Welke case zouden jullie mij aanraden? Het hoeft absoluut geen high end gaming case te zijn, wat ik zoek
is een case die ruim genoeg is zodat alles erin past en een goede ventilatie om de gpu warmte af te
voeren.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Vraag me af of de genoemde videokaart niet past ik denk dat hij wel past je kan even meten toch hoeveel cm je hebt en de kaart zal toch niet veel langer zijn als de 660

Ps tevens even de vraag verplaatst naar voeding en behuizing hoort hier beter thuis

Laatst bewerkt:
Hoi Modag,

Thanx voor het verplaatsen.

Ja ik twijfel heel erg want ik kan mijn hard disk een stukje laten zakken maar dan word het alsnog hutje mutje.
Maar waar ik eigenlijk het meest over in zit is de warmte, die nieuwe kaart blaast de warmte rechtstreeks in de kast en aangezien het een standaard kast is weet ik niet of dit een probleem gaat worden.
Heb jij een idee of dat gaat werken of heb je een andere oplossing daarvoor?

Hoi,

Tja dan zal het nu ook al krap zijn;) je zou dan een big tower kunnen overwegen en ja die worden met de benodigde montage materiaal bij en ja je kan de de huidige hardware gewoon ombouwen bv deze kan

Hoi thebopemmonkey,

Tja dan dan zal zijn huidige kast ook groot genoeg zijn alleen hij vind van niet denk ik zit een 1 cm verschil in de diepte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan