3 x jackplug-->1x jackplug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerbertXL

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Ik heb een 5.1 geluidssetje staan waarvan de aansluiting 3 jackpluggen zijn, de laptop waarop ik ze graag wil aansluiten heeft maar 1 aansluiting.

Kan ik deze boxen evengoed aansluiten?
Op de laptop zitten natuurlijk wel de 3 gebruikelijke jackplug aansluitingen van line-in, line-out en nog wat(sorry, heb ik weinig verstand van). Kan ik de functie van deze veranderen voor de 5.1 set ofzo?

alvast bedankt.

de groene is de line in, de blauwe de line out, en de roze de microfoon (als ze kleur hebben:P) ik denk als ik het zo lees dat jouwn laptop geen 5.1 uitgang hebt, dus ik denk dat je aan zoiets moet denken

52267.jpg

dit is een externe geluidskaart, die kun je gewoon in je usb slot drukken en instaleren, en dan kan je daar ja 3 jackplugs in steken.

hier kun je hem kopen:

http://www.kijkshop-ict.nl/product/52267/?oid=4194304

folkert

Haha, das duurder dan de boxen:o

Misschien een domme vraag, maar ik heb er zoals gezegd weinig verstand van. Is er ook een goedkopere oplossing?
Opzich is het geen fortuin, maar ik vind het een beetje een apart idee dat het duurder is dan de boxen.
Kun je bijvoorbeeld een geluidskaart na de tijd in een laptop proppen, ik zeg maar wat. Alleen is de enige plek die plek waar(volgens mij) een netwerkkaart in kan.

dat is dan wel overdreven... ik weet verder ook eigenlijk geen andere oplossing... je kunt natuurlijk wel één van de stekkertjes in het groene gat steken, en dan heb je gewoon stereo geluid.

p.s. als je tog voor zo'n externe geluidskaart gaat, deze is goedkoper:http://www.4allclients.nl/?action=4&id=126324 ik weet trouwens niet hoe betrouwbaar die winkel is:confused:

folkert

Bedankt voor de hulp :thumb:
Ik heb al een vrij goedkope op internet gevonden die zijn vestiging vlak in de buurt heeft, dus dat omt goed:)

graag gedaan:D

zet je de status nog even op opgelost (rechts onder)?

folkert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan