3000 broken links xenu 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Wie heeft er ervaring met xenu 2
het checkt broken links

maar al die links werken?

Og heb ik een verkeert brrld van broken links

Wie dit programma tot zijn beschikking heeft kan zelf kijken

http://wonderful-story.com

Jeroen

mijn vraag is dus:

Wat doe ik verkeert

Wat is de status van die 'broken links'?

Ik heb Xenu een paar minuten laten draaien en kreeg op een paar plaatjes na bijna alleen maar 'OK' terug.

Waarschijnlijk had je gewoon last van een time-out, dan heeft ie heel veel links niet kunnen testen.

Hoi Jeroen,
Ik heb de laatste versie van Xenu er op losgelaten.
Deze deed er ongeveer 8,5 minuut over om alle gevonden 2734 links te checken.
En dit is het rijtje van wat niet gevonden werd (de rest staat in de kolom "status" op een groene OK):

wonderful-xenu.png

Dat zijn er gelukkig geen 3.000! :)

Opmerkingen:
  • Het Xenu-resultaat is een overzicht van alle links die aangetroffen werden, niet alleen van de missing links!
  • Als Xenu klaar is, kan je op de kolom-kop "status" klikken om de resultaten te sorteren, en alle not-founds bij elkaar te zien (even scrollen).
  • Volgens de maker Tillman Hausherr is versie 1.3.8 van 4 sept. 2010 de laatste versie (zie hier).
    Jij hebt het over versie 2. Je hebt de Xenu's Link Sleuth toch wel van de originele site gedownload? Anders kunnen er misschien troepjes in zitten!
  • In de FAQ staat dat als je te veel gelijktijdige verbindingen instelt, de Xenu soms kan vastlopen. Ik had 'm gewoon op z'n standaard-settings van 30 Parallel Threads laten staan.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Beste iedereen

Hartelijk dank voor jullie hulp

Ik ben me nu aan het concentreren op SEO
Ik wil mijn bezoekers aantal vergroten, ik gebruik google analytics omdit te analiceren
ook wil ik meer gebruikers hebben

Ik weet dat SEO geen wondderen kkan verichten maar een beetje meer bekendheidkan genoeg zijn om je site te laten groeien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan