300Watt Voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Hey ik ga een nieuwe videokaart kopen en die zegt MINIMUM 350Watt or greater power supply en ik heb zelf een ATX-300 en die is 300 Watt maakt dat veel uit of is het beter als ik een andere koop met meer watt en maakt het wat uit als ik eerst de videokaart koop en pas weekje later een andere voeding koop ?

dit is de plaatje van wat ik nu heb
http://www.atxpowersupplies.com/images/300-watt-power-supply-Bestec-ATX-300-12ZCDR-350w.gif

en kunnen jullie andere sites geven van welke ik zou moeten kopen maar niet boven de 50 euro

Laatst bewerkt:
Ik zou zeker direct een goede voeding kopen, en dan liefst nog wat zwaarder dan de aanbevolen (minimum) 350W.

En nooit bezuinigen op een voeding, dus koop een A-merk en geen Trust, Sweex of Qtec, om maar eens wat rommel te noemen!

En eh.... weet je zeker dat je PC verder wel geschikt is voor die nieuwe videokaart?

ja :D

Mijn Computer :
Operating System : Microsoft Windows Vista Home Premium
CPU Type : DualCore Intel Pentium D 915, 2800 MHz (14 x 200)
Motherboard : ASUSTek Computer INC. Leonite 5.00
Motherboard Chipset : Intel Lakeport-G i945G/GZ
System Memory : 2048 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM)
Graphic Interface : Version PCI-Express Link Widht x16 Max.Supported x16

en welke voedingen zijn A-merk dan :D

hmm ok bedankt

maar is het moeilijk om zon ding aan te sluiten

en maakt het veel uit als ik die videokaart aansluit en nog steeds die 300W heb voor een weekje ofzo

Laatst bewerkt:
Aansluiten is redelijk eenvoudig en als die oude voeding even werkt dan werkt het, alleen niemand weet voor hoe lang...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan