32/64 bits vraag;

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
nu wil ik de oude (2002) game Sof2 spelen op mijn nieuwe pc windows 7 64 bits,
maar wanneer ik de game start dan zegt t dat t niet kan draaien op een 64 bits pc.

betekend dit nu dat dit vaker kan voorkomen met oude games, of is er een manier
om de game te laten "denken" dat t gespeelt wordt op een 32 bits terwijl t een 64 pc is?

anders zou dit betekenen dat ik heel veel oude games niet meer kan spelen, want ik kan
me voorstellen dat dit probleem niet enkel tot sof2 is voorbehouden. zou betekenen dat
ik m'n oude pc (32 b) weer van zolder moet halen enkel voor oude games.

hoor graag iemands mening hier over.
alvast bedankt,

Leon
 
nee, dat helpt niet. Maar dat is ook enkel om de game te laten denken dat t op een oudere windows draaid,
geloof niet dat t ook voor dit geval van 32 bits kan werken. heb t even geprobeert voor de zekerheid maar
dat doet t niet.

Leon
 
misschien mogelijk om in een virtual machine te draaien? doe ik ook vaak bij mac-programmas. :D
 
dat is misschien inderdaad een mogelijkheid, zal eens kijken of ik de game kan spelen met Deamon tools,
alhoewel ik geen .bin, iso of iets dergelijks van de game heb, enkel gewoon de setup.exe etc.

Leon
 
ja, maar maakt dat dan dat deze enkel op 32 bits spelende game opeens op een 64 bits pc
gespeeld kan woorden, want ik denk niet dat t zo werkt. Maar graag hoor ik het tegendeel,...

leon
 
helaas heb ik nog niet echt een antwoord op mijn vraag, is er misschien nog iemand die
een oplossing weet.

probleem;
ik heb een 64 bits pc, en daarom wil de oude (2002) fpshooter game Soldiers of Fortune2
niet meer draaien, heeft een 32 nodig.
Is er een manier om toch deze game te spelen op mijn 64 bits pc?
compabilitie mode aanpassen hielp niet, en ik weet niets anders.

graag hoor ik ideeen,
alvast bedankt,

Leon
 
M4RCO, hartelijk bedankt.
blij dat deze fix er is!!
klasse,

Leon

edit;
ik zal wel met mijn ogen dicht kijken, maar hoe ik ook kijk, ik kan die fix niet
vinden. zie enkel een linkje staan in de eerste topic, naar zijn twitter en
naar de andere site. na zoeken vind ik daar de sof2 topic, maar de link die
daar naar de fix verwijst maakt dat ik weet in dat forum kom.
sorry, maar ik kom er gewoon niet uit. zou je me alsjeblieft nog even willen
helpen?
alvast bedeankt,
Leon
 
Laatst bewerkt:
ik zal me even registreren, denk dat dat het verschil dan inderdaad uitmaakt.
heb begrepen dat die fix enkel werkt met een officieele versie van de game en niet
met een torrent. gelukkig heb ik later de game sof2 gekocht nadat ik m eerst met een
torrent had getest.

bedankt,
Leon
 
bedankt, maar ik heb inderdaad de Gold version.

Leon
 
Dat is prima, dan zou de fix moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan