32 inch tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter xboz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xboz

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Hallo,
Ik heb een jullie mening en of ervaring nodig. Ik wil graag een nieuwe televisie kopen ivm inbraak. Nu ben ik op zoek naar een 32 inch full hd 100 hz televisie. Ik wil hem gaan gebruiken voor kabel tv ( miss dat ik een upc box of iets dergelijks erbij koop) xbox en voor stereo set. Nou is mijn vraag: Wat vinden jullie naar jullie ervaring de beste tv(die bij mij past). Mijn budget ligt rond de 400-600 euro's.
Groeten,
Xboz:thumb:

Samsung (BCC) had een paar weken gelden een super aanbieding van 32 inch lcd's

Wat denken jullie van de Panasonic TX-L32S20 LCD Full HD tv. Ze zeggen dat die heel goed is voor gamen o.a. de 0.001 ms response tijd. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Ben erg tevreden over de Sony kdl 32ex500. Gekocht bij Mediamarkt. Winkelprijs was hoger dan prijs via de webshop, maar hebben ze zonder probleem aangepast. Mooi design, mooi beeld & geluid en kijk ook naar de plaats van de aansluitingen en soort en hoeveelheid aansluitingen. Ook goede afstandsbediening (ben ik bij Philips TV op afgehaakt). Succes. Ik lees wel wat het is geworden!

ik heb vorig jaar oktober een Philips 32PFL7404H/12 gekocht. deze is 32", full HD en 100 Hz... en nog wat andere dingen zoals USB aansluiting.
en op consumentenbond is het een van de tv's die staat bij "beste koop" (juli 2010).

kostte toen ik heb kocht 550 euro bij bol.com (maar daar verkopen ze hem niet meer, weet niet waar ze hem nog wel
verkopen maar je zou kunnen googlen). prijzen zijn zo te zien trouwens niet verlaagd in die 8 maanden :s

ben zeer tevreden met deze tv ;) enige wat soms irritant is is dat die langzaam 'opstart' (5-10 seconden) en dat je wel goed moet richten met de afstand bediening, signaal lijkt wat zwak... maar als je daaraan went is ie top

ik heb ook een xbox en gamen gaat prima

info: klik klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan