32 naar 64 en weer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

drieske6

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
volgens mij heb ik een bekend probleem,ik ben aan het proberen geweest om xp 64 bit te installeren eerst vista en later xp,ik kreeg een bleu screen met de volgende informatie
driver_irql_not_less_or_equal
0x000000d1
0x000001a7
0x00000007
ox00000001
0xBa5BDF6
ik heb dit probleem al eerder voorgelegt wat die foutmelding betreft,maar zoeken op dit forum bracht het een en ander aan het licht,volgens mij is het een driver probleem,nou wil ik alles eraf gooien en opnieuw starten om mijn fouten te wissen die ik gemaakt heb,hoe krijg ik echt alles weg,net of je een nieuwe pc hebt gekocht,ik heb een 64 bit processor 4 gig geheugen en een terra opslag,waarvan een partitie van 100 gig voor windows is,wie weet raad?en sorry dat ik de vraag eerder gestelt heb groetjes dries:o

Ik bemerk dat steeds meer mensen last hebben van dezelfde melding(bsod) onder xp, helaas ben ik er daar ook 1 van. Had bij mij zelf al het een en ander nagegeken, maar heeft tot op heden geen baat gehad. Ben nu nog aan het vogelen naar de werkelijke oorzaak.
Zou aan drivers moeten liggen, maar ik heb wat dat betreft niets veranderd/geupdated.
Behalve de updates van windows.
Wordt vervolgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan