Systemizer X100
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2003
Ik heb nu eindelijk vakantie, tenminste, volgende week dan even mijn rapport ophalen en dan heb ik echt vakantie.
Ik heb eindelijk weer tijd kunnen nemen om uit een aantal computerspullen wat dingen te kiezen waaraan ik straks al mijn geld kwijtraak
Ik dacht eerst, ik koop een nieuwe MP3 speler, maar eigelijk werkt mijn oude nog wel goed, alleen dat die op een AAA batterijtje werkt (wat een snertdingen zijn dat
, dat is ook de reden waarom ik nooit mijn zakje met batterijen mag vergeten).
Dus nu zit ik een beetje rond te kijken, ik moet gewoon iets kopen voor mijn computertje
Ik dacht zelf eerst aan wat nieuwe RAM modules. Ik heb nu twee 512mb chips van 333mhz, en ik dacht, misschien kan ik die beter vervangen door twee chips van 1024mb van 400mhz.
Maar levert dat eigelijk wel prestatiewinst op?
Ik heb nu op dit moment een:
- ASUS A8N-SLI moederbord
- AMD Athlon 64 bits 3200+
- Club3D Geforce 6600GT PCI-E
- 1024mb 333mhz DDR RAM
Ik wil natuurlijk wel iets uitgeven aan iets wat mijn pc echt wat sneller maakt... niet dat mijn computer langzaam is
Oh, trouwens, mijn moederbord maakt gebruik van Dual Channel RAM.
Ik heb eindelijk weer tijd kunnen nemen om uit een aantal computerspullen wat dingen te kiezen waaraan ik straks al mijn geld kwijtraak

Ik dacht eerst, ik koop een nieuwe MP3 speler, maar eigelijk werkt mijn oude nog wel goed, alleen dat die op een AAA batterijtje werkt (wat een snertdingen zijn dat

Dus nu zit ik een beetje rond te kijken, ik moet gewoon iets kopen voor mijn computertje

Ik dacht zelf eerst aan wat nieuwe RAM modules. Ik heb nu twee 512mb chips van 333mhz, en ik dacht, misschien kan ik die beter vervangen door twee chips van 1024mb van 400mhz.
Maar levert dat eigelijk wel prestatiewinst op?
Ik heb nu op dit moment een:
- ASUS A8N-SLI moederbord
- AMD Athlon 64 bits 3200+
- Club3D Geforce 6600GT PCI-E
- 1024mb 333mhz DDR RAM
Ik wil natuurlijk wel iets uitgeven aan iets wat mijn pc echt wat sneller maakt... niet dat mijn computer langzaam is

Oh, trouwens, mijn moederbord maakt gebruik van Dual Channel RAM.