35 Gb verloren op HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spocky

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
hoi iedereen,
ik heb een probleem met mijn externe harde schijf van Lacie 500 Gb, , in het begin had ik die gebruikt om avi's op te slagen en toen ik een andere pc gekocht had van Dell wou ik ze gebruiken ook om als back up te gebruiken daar ik een file had aangemaakt, maar toen ik merkte dat Dell heel die schijf eerst formateerd zodat al mijn avi's waren verwijderd begon die de back up uit te voeren .... ik heb de back up nadien willen verwijderen en terug als avi opslag willen gebruiken maar toen is er iets fouts gegaan dat mijn schijf van 500 GB ineens nog maar 465 GB groot is, dus een verlies van 35 GB waar die naartoe is weet ik niet, ik geraak er niet uit want heb al via schijfbeheer gaan checken of die 35 GB ergens niet toegewezen was maar niks te zien ervan en heb nog is "Earius partition master " gebruikt om via deze weg die verloren 35 Gb terug te vinden maar dit hielp ook niks...... is er iemand die meer weet dan ik en of een oplossing heeft hiervoor?
Spocky :(:confused:

Laatst bewerkt:
Een 500GB schijf, kun je ook nooit de volledige 500GB van gebruiken. Klopt dus wel ongeveer die 465GB. Een 1TB schijf, kun je maar 931GB werkelijk gebruiken.

Even ter aanvulling. Die GB's gaan deels ook naar het bestandssysteem.

Nee is normaal, doet die bij iedere schijf een 320GB word 298 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan